Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
mooie cake box veel variatie en die salute op het einde maakt het wel affilmpje van de facebookpagina Evolution fireworks:
Edit: klik op het plaatje om filmpje te starten![]()
En waar kunnen we de prijs vinden?
Niet te hopen inderdaad. Had wel ietsje hoger verwacht dan die van Pangu. Echter is €39,95 mij ook echt wat te veel van het goeie.
Voor mij precies hetzelfde. Hij stond hoog op mijn lijstje maar is wat gedaald. Maar zijn we niet teveel verwend met de (uitloop van de) twee Pangu varianten? (is een vraag, geen retorische)
Al zullen die van Pangu wel erg laag geprijsd zijn toen der tijd heb ik het idee. Maar ik dacht maximaal aan €30,- . Natuurlijk zijn we verwend maar dit is voor een freakprijs gewoon te hoog vind ik persoonlijk. Al is deze wel wat dikker dan die 2 van Pangu. Ben benieuwd naar de reden, al zal dat voor mij persoonlijk geen verschil maken want ik heb gewoon een maximum freakbedrag in m'n hoofd per product ( dat beoordeel ik ook door te kijken naar verschillende elementen in een product en ik vind die beoordeling zelf wel redelijk ).