Unity of Lights

Hoop op dezelfde prijs als die 100s pangu blokjes van afgelopen 2 jaar. Dan komt ie zeker vier of zes keer.

Mss niet zo scherpe korting op de adviesprijs als bij Pangu, maar had je 7 jaar geleden zo'n prijs voor 'n 500grammer willen verwachten...

Een waardige vervanger voor de pangu blokjes.
Komt zeker een paar keer in de collectie. De salutes zijn een leuke toevoeging
Mocht deze rond de 40 euro gaan kosten dan ist mooi materiaal om een paar tegelijk de lucht in te schieten.

Ik ben er blij mee in iedergeval

Beetje afhankelijk van de prijsstelling per 2 of 4 tegelijk de lucht in jassen. Heb je mooie chaos in de straat

Wat een gaaf blokje zeg, heerlijk de lucht vol pompen. Erg benieuwd naar de prijs maar ook zeker naar de productie, die salute's komen namelijk vrij hard over zo op film.

filmpje van de facebookpagina Evolution fireworks:
Edit: klik op het plaatje om filmpje te starten :)
mooie cake box veel variatie en die salute op het einde maakt het wel af
volgens mij is dit gewoon productie salute waren ook niet overdreven hard en de rest oogt ook gewoon normaal

Ik hoop niet dat dit de 'afgesproken' freakprijs wordt want dat is mij te hoog. Die van Pangu kon je overal voor zo'n €25,- krijgen. Ik weet dat dit soort grotere blokken wat duurder zijn dan de meeste 500 grams cakes maar ik had dit niet verwacht. Misschien dat een kartonprijs wonderen doet..

Niet te hopen inderdaad. Had wel ietsje hoger verwacht dan die van Pangu. Echter is €39,95 mij ook echt wat te veel van het goeie.

Niet te hopen inderdaad. Had wel ietsje hoger verwacht dan die van Pangu. Echter is €39,95 mij ook echt wat te veel van het goeie.

Voor mij precies hetzelfde. Hij stond hoog op mijn lijstje maar is wat gedaald. Maar zijn we niet teveel verwend met de (uitloop van de) twee Pangu varianten? (is een vraag, geen retorische)

Argument voor mij: 40,- voor 500gr kruit vs. 80,- voor 2000gr kruit.

Voor mij precies hetzelfde. Hij stond hoog op mijn lijstje maar is wat gedaald. Maar zijn we niet teveel verwend met de (uitloop van de) twee Pangu varianten? (is een vraag, geen retorische)

Die 2 van Pangu waren in de freak ook 'slechts' €26,- in het jaar dat ze uitkwamen. En dat was zelfs pas medio november. Daarom laat ik deze dus echt staan.

Zover ik weet word dit de freakprijs. Had de prijs ook een stuk lager verwacht, wellicht dat die in uitverkoop januari aantrekkelijker is geprijst

Al zullen die van Pangu wel erg laag geprijsd zijn toen der tijd heb ik het idee. Maar ik dacht maximaal aan €30,- . Natuurlijk zijn we verwend maar dit is voor een freakprijs gewoon te hoog vind ik persoonlijk. Al is deze wel wat dikker dan die 2 van Pangu. Ben benieuwd naar de reden, al zal dat voor mij persoonlijk geen verschil maken want ik heb gewoon een maximum freakbedrag in m'n hoofd per product ( dat beoordeel ik ook door te kijken naar verschillende elementen in een product en ik vind die beoordeling zelf wel redelijk ).

Al zullen die van Pangu wel erg laag geprijsd zijn toen der tijd heb ik het idee. Maar ik dacht maximaal aan €30,- . Natuurlijk zijn we verwend maar dit is voor een freakprijs gewoon te hoog vind ik persoonlijk. Al is deze wel wat dikker dan die 2 van Pangu. Ben benieuwd naar de reden, al zal dat voor mij persoonlijk geen verschil maken want ik heb gewoon een maximum freakbedrag in m'n hoofd per product ( dat beoordeel ik ook door te kijken naar verschillende elementen in een product en ik vind die beoordeling zelf wel redelijk ).

Die van Pangu hadden idd een te lage prijs.

gr

Back
Bovenaan