Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze geschoten in mijn show, wat een ongekend mega breed effect komt hier vanaf. Je hoorde de oh’s en ah’s van de toeschouwers afkomen. Heb je wat budget koop dan de box zeker!
Ik heb hem wel even nagelopen en de vertragingen tussen de cakes uit gehaald, hierdoor liep hij super soepel over!
Nee absoluut niet lastig netjes uit de doos halen en aan de zijkant kun je de lonten, achter folie, zien zitten. Even iets lager aan elkaar knopen en klaar. Tussen de 2 compounds heb ik een stukje extra lont gezet dat strak tegen het reserve lont van compound 1 zat en de gewone lont van compound 2. Echt een eitje!Is het veel werk/lastig om een compound box strakker door te lonten? Ben bij compounds altijd bang de cakes van de plank te trekken
Nee absoluut niet lastig netjes uit de doos halen en aan de zijkant kun je de lonten, achter folie, zien zitten. Even iets lager aan elkaar knopen en klaar. Tussen de 2 compounds heb ik een stukje extra lont gezet dat strak tegen het reserve lont van compound 1 zat en de gewone lont van compound 2. Echt een eitje!
Top goed om te weten. Zijn namelijk diverse boxen die ik echt gaaf vind maar die ik vanwege de lange pauzes tussen de cakes laat staan
Staat op Bestelvuurwerk voor 249 te koop.
Dealer in Teteringen kiezen en de op=opruiming selecteren.![]()