[8310] Cape Lion 56sh

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 8310
Artikelnaam: Cape Lion
Bruto Gewicht:
Netto kruitgewicht: 499,52 gram
Aantal schoten: 56 schoten
Effectomschrijving: 56 schots Z-shape waaier met blauwe mines en gouden boeketten met blauwe sterren!
Max. tube diameter: 20mm
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: €45
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

8310_CAPE_LION-kopie-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie deze niet meer tussen het assortiment van Zena staan, met nog andere produkten van Luypaers..

Gewoon op, of niet meer verkrijgbaar?

Dit was voor mij toch wel 1 van de verrassingen van de avond. Wat ze hier met 500 gram uit 56 schoten weten te persen, echt super.

Dit was voor mij toch wel 1 van de verrassingen van de avond. Wat ze hier met 500 gram uit 56 schoten weten te persen, echt super.

Helemaal mee eens! Perfect uitgevoerd deze waaier. Lekker tempo, mooie gouden effecten en de blauwpaarse mines en tips zijn echt prachtig. Mooiste losse cake van de avond :D

Ik had er twee achter elkaar geplakt, helaas wel een kleine vertraging, maar toch van genoten. Hier moesten ze een mooie waaier box van maken,samen met de andere versies.

2 tegelijk geschoten in de show op minuut 6:37. Hier voor werd de capital geschoten, maar deze 20mm knalde de capital er voorledig uit !!! Wat een topper was dit zeg :handsup:

Hele sierlijke waaier, begin van deze film, daarna gingen er nog 2 andere cakes achteraan, de Florida Panther van Luypaers.

De burst is idd goed en kwa spreiding erg groot op min 6:37 is die te zien. Daarvoor werd de capital geschoten en erna argitina Puma oordeel zelf maar !

Back
Bovenaan