Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is deze niet in Zutphen geschoten? Denk dat je de Excellent Box bedoeld?Ik heb hem gezien bij een demo in Zutphen, daar was het best wel een drama. Slappe burst en de effecten zijn ook totaal niet om naar huis te schrijven.
Meen je, dacht door dat gebrekkige Nederlands van ‘jebroer’ dat hij wtf box zeiVolgens mij is deze niet in Zutphen geschoten? Denk dat je de Excellent Box bedoeld?
Dat was hem niet dat was de cafferata excellent box ...Ik heb hem gezien bij een demo in Zutphen, daar was het best wel een drama. Slappe burst en de effecten zijn ook totaal niet om naar huis te schrijven.
Zou het echt? Als je de website (vuurwerktoppers.nl) moet geloven zijn er alleen vandaag al 6760 van deze boxen besteld (met een max van 1 per klant)En dat terwijl de meeste andere boxen (compounds) onder de 100 zitten. #ikbenverbaasd
Fop bedrijf geloven in sprookjesHahaha, ja en vandaag weer bijna 12000. Cafferata gaat de 70mln vuurwerkomzet dit jaar in zijn eentje halen... what a joke. Net zo geloofwaardig als de kwaliteit van hun vuurwerk.
zo presteert die. Beter als vorige vind ik. check dit
inderdaad zeg!Het geld zeker waard! Toppertje!
Is deze nog ergens te krijgen? Vind m echt vet!