[WINACTIE] Win een Astronaut poster! - WINNAARS BEKEND

Prachtige poster.
Nu wat daar dan natuurlijk nog bij hoort erbij en het feest is compleet!

Het zaadje is iig weer meerdere malen geplant afgelopen jaar, heeft wortel geschoten en zal misschien in 2020 dan eindelijk tot bloei komen? :handsup:

Laatst bewerkt:
Zou niet misstaan op mijn wall of fame. DE plek waar alle nostalgische vuurwerk posters terecht komen. Er is nog plek :D

IMG_20191211_122414.jpg

Op een andere plekje in de kamer hangt trouwens het origineel :handsup:

IMG_20191211_140905.jpg

Ik zoek trouwens nog oude posters uit de jaren 90 dus mocht je wat hebben. Graag een pm.

Laatst bewerkt:
Deze poster komt bij mijn vuurwerk verzameling/vuurwerk museum te hangen. Ik kocht deze astronauten in de jaren 80 en fietste er toen 20 km retour voor om enkele sloffen te halen. Dit waren DE astronauten, puur mooie herinneringen aan een zeer gave tijd.. zo een poster hoort hier aan de muur...

Heel vette poster... de vraag is al eerder gesteld, is ie ook te koop ergens?

Als ik win komt ie in de mancave uiteraard...

Die van mij komt mooi op een slaapkamer te hangen. Alleen nog ff met mijn dochter uitvechten op wie zijn slaapkamer :)

Bij mijn zoontje van 5 die mij al weken om vuurwerk zeurt haha. Komt ie naast de roze demolition dummy..

Deze poster gaat uiteraard in de babykamer! Je kan ze niet vroeg genoeg opvoeden met vuurwerk.

Deze poster moet eigenlijk gewoon te koop worden aangeboden. Doet Vulcan een hoop mensen een groot plezier mee. Aan de andere kant een collectors item heeft ook wel wat.:wink:

Back
Bovenaan