Tournament Box 432'S

Vond deze zeer matig op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, haalt het bij lange na niet bij sommige boxen wat ik voorbij heb zien komen op straat video’s

Vond deze zeer matig op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, haalt het bij lange na niet bij sommige boxen wat ik voorbij heb zien komen op straat video’s

Bij Valk eveneens, maar de 3 die in de finale show gebruikt werden waren dan wel weer goed, hopelijk na 2 weken drogen dat ze het in de straten meer constant goed doen en er geen pauper versies tussen zitten.

Gisteravond deze bak gezien bij Valk, ik had me er echt op verheugd gezien ik hem besteld heb. Maar helaas, na 4(?) cakes stopte hij er al mee.. In de finale meende ik hem ook gezien te hebben, maar daar waren een aantal effecten uit de voorgaande straatvideo's ineens verdwenen. Ik hoop dat het bekend is welke versie we hier gezien hebben (2018/2019), zodat ik eventueel nog kan vragen naar de goede versie. De effecten van de 1e 4 cakes waren prima, maar niet zo bruut als ik heb gezien op diverse filmpjes. Jammer!

Klopt viel mij ook al op . Ook had ik het idee dat de totale duur van de box langer is geworden en op somige momenten minder tempo

Hoi, ik ben nieuw hier, leuk om eens een beetje mee te lezen.
Ik wil graag samen met mijn zoontje(volledig pyrofreak) een grote compound kopen zo rond €250-€300.
Zat zelf aan Rubro 'the tournament' of Sodom and Gommorah te denken, welke is hiervan de betere???
Of iets vergelijkbaars!
Alvast bedankt👍

Ik wil graag samen met mijn zoontje(volledig pyrofreak) een grote compound kopen zo rond €250-€300.
Zat zelf aan Rubro 'the tournament' of Sodom and Gommorah te denken, welke is hiervan de betere???
Of iets vergelijkbaars!
Alvast bedankt👍

Als het tussen die 2 gaat zou ik voor de tournament gaan.Kijk ook eens naar de escape from hell,dat is namelijk ook een hele dikke bak.

Of iets vergelijkbaars!
Alvast bedankt��

Zou voor de Escape From Hell gaan

Heb ze alle 3 geschoten. En er is voor mij maar 1 grote winnaar. En dat is de Tournament. Maargoed ligt er misschien maar net aan welke batch je hebt. Tournament batch 2018 was fantastisch.

Deze box in het geheel maakte geen indruk op de demo van de vuurwerkhal. De uitwerking was heel verschillend en de burst viel ook tegen. Deze kwam niet in de buurt van de transbomber qua uitwerking en burst.

Als je deze in de freak verkoop kan meepakken voor 150 - 175 euro denk ik dat je een prima box hebt maar verwacht er geen wonderen van.

Was de burst zacht, of is de uitwerking kleiner ten opzichte van vorig jaar @Torrr

Ben geen torr, maar wel op de aangegeven demo geweest. Wil je deze nu nog voor de woeker prijzen kopen, zal ik het niet doen, of je moet zekerheid hebben dat je 2018 batch krijgt. Productie welke op de vwh demo geschoten is, was nog geen 60 procent van wat ik gezien heb op sommige straatfilmpjes van oudere batches. Zowel de burst en de uitwerkingen waren stuk minder in mijn beleving.

Back
Bovenaan