[Funke NL] Goldfunken Raketensortiment [Vuurpijl Ass.]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: FR30GOLD
Artikelnaam: Goldfunken Raketensortiment
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 32 gram per vuurpijl
Aantal per verpakking: 6 pijlen
Effectomschrijving: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €19,95

funke_goldfunken.jpg

Wij danken Funke Nederland voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Mooie pijlen, al zal je ze wel moeten schieten als het wind stil is anders blijft het goud effect nooit hangen

Laatst bewerkt:
maar dat zullen dan de 20gr zijn tov deze 32gr? Ik word hier zo blij van, en heb nog 3 20gr varianten dus leuk vergelijken :D

Deze heb ik laten liggen en in plaats daarvan de Light Year meegepakt. Ik vind deze erg eentonig en het presteren is zeer afhankelijk van het weer. Voor de échte goudliefhebber is dit overigens wel een must have in de collectie.

Volgens mij kom ik van een andere planeet dan jullie :p

Man wat een mooie pijlen lijken me dit, vooral die hang time is geweldig. Moet idd niet teveel wind staan maar ja dat geldt voor meer dingen.
Ga volgend jaar toch maar eens zo'n pakje light year kopen dan, kijken waar alle ophef over is. Straatfilmpjes hebben me nooit kunnen overtuigen dus dan zelf maar een keer proberen.

P
Volgens mij kom ik van een andere planeet dan jullie :p

Man wat een mooie pijlen lijken me dit, vooral die hang time is geweldig. Moet idd niet teveel wind staan maar ja dat geldt voor meer dingen.
Ga volgend jaar toch maar eens zo'n pakje light year kopen dan, kijken waar alle ophef over is. Straatfilmpjes hebben me nooit kunnen overtuigen dus dan zelf maar een keer proberen.

Light Years stijgen veel en veels te hoog

Dit zal voor een kort moment de toekomst zijn als de F3 singleshots verboden zijn vanaf volgend jaar. En ik zie het ook nog per 2021 gebeuren dat we afscheid gaan nemen van de vuurpijlen. Lekker nog meer verstikken en stimuleren dat men F4 vuurwerk gaat kopen via illegale wegen.

Back
Bovenaan