[Freakactie 2019] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een super actie dit zeg. Just curious: zat er nog een ondergrens aan de bestelling of kreeg je deze ook gratis als je bijvoorbeeld alleen een tropic scream salute afrekende?

Edit: nog een suffe vraag: een bestelling via https://holten.magnumvuurwerk.nl kan ik dat wel op eenzelfde locatie en tijd ophalen als eerdere bestellingen?

Ja, ook als je alleen de tropic scream bestelde.

En ja, Selecteer dan wel even afhaalpunt/winkel Vuurwerkstore Holten.

COMPLEET GESTOORDE KNALHARDE ACTIES - 27 oktober

Durven we nog na de vorige actie die we helaas moesten staken i.v.m. een iets te grote belangstelling? JAZEKER!

Heel Nederland.... Komt u maar! Plaats nu een bestelling en zoek zelf tot een MAXIMAAL bedrag van € 25,00 vuurwerk uit en dit krijg je helemaal GRATIS!

We vragen je om de namen van het gewenste gratis vuurwerk toe te voegen in het opmerking veld tijdens het bestellen en wij zorgen dat het toegevoegd wordt aan je order! Meerdere keren hetzelfde product tot de € 25,00 is bereikt, is toegestaan.

SUCCES!

www.vuurwerk-holten.nl

KNALHARDEACTIES27oktober.jpg

Top actie weer

Ook maar van geprofiteerd (voordat ik weer te laat ben):wink: al voelt het wel als diefstal. Maar ga zeker meer bestellen hier in de toekomst

Top actie weer

Ook maar van geprofiteerd (voordat ik weer te laat ben):wink: al voelt het wel als diefstal. Maar ga zeker meer bestellen hier in de toekomst

Voordat ons gehele assortiment is uitverkocht, en deze actie moeten stoppen mogen er nog wel een paar orders bij komen haha.

Is vast wel es hier eerder gevraagd, heb paar maanden terug hier besteld, ik kan gewoon volgende orders samenvoegen met de eerste toch?

Is vast wel es hier eerder gevraagd, heb paar maanden terug hier besteld, ik kan gewoon volgende orders samenvoegen met de eerste toch?

Hoi, indien je een account hebt kun je alle orders terugzien. Alle orders/ordernummers dien je wel mee te nemen naar de winkel. We kunnen helaas niet alle orders samenvoegen tot één grote order gezien de diverse prijswijzigingen door acties met bepaalde artikelen.

We zetten we alle orders van dezelfde naam/persoon die het ophaalt bij elkaar zodat het één order lijkt.

Stefan, ik probeer te bestellen. Maar de kortingscode werkt niet, klopt dit?

Edit: hij doet het al.. Prima actie weer:thumbsup:

Eerst 1 bestelling gedaan, 5 minuten erna de 2e haha. Jammer dat ik de rambam 3.0 gemist heb. Maar toch leuke dingen mee kunnen pakken :thumbsup:

Zag dit op hun Facebook staan zojuist.

COMPLEET GESTOORDE KNALHARDE ACTIES - 30 oktober

En door...

35% korting op ALLE producten van Evolution Fireworks!

- Ga naar > www.vuurwerk-holten.nl
- Plaats producten van Evolution in je winkelwagen.
- Gebruik de code: 35%evolution
- Profiteer tot 22.00 uur vanavond van deze uniek hoge korting die ook geldt op de al in de aanbieding zijnde producten van Evolution!

www.vuurwerk-holten.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan