Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
even uit nieuwsgierigheid wat is het super pakket?
Is van te voren al aangegeven wanneer de acties zijn hé, ik vind dat erg netjes en helemaal met zulke scherpe acties. Ik heb er gebruik van gemaakt, wel eigenlijk al tegen mijn budget aan maarja dit is toch wel erg mooi!Jammer van deze tijdelijke, korte termijn, actie. Te laat gezien voor een bestelling......
Kon en kan niet inloggen, ww opnieuw aangevraagd en nu minimaal uurtje gewacht,kgeen nieuw ww gekregen..wel besteld maar via iemand anders..maar xou wel graag mijn bestellingen weer in kunnen zien via de site, hoe is dit mogelijk ?
Kon en kan niet inloggen, ww opnieuw aangevraagd en nu minimaal uurtje gewacht,kgeen nieuw ww gekregen..wel besteld maar via iemand anders..maar xou wel graag mijn bestellingen weer in kunnen zien via de site, hoe is dit mogelijk ?
even uit nieuwsgierigheid wat is het super pakket?
Voor nu moest ik zelf ook snel schakelen dus iemand anders besteld. Ik heb je een mailtje gestuurd.Stuur mij even een PM met gebruikersnaam en bestelnummers. Dan ga ik ze koppelen en kijken wat er aan de hand is.
Mocht dit in het vervolg weer gebeuren tijdens een actie. Contact opnemen via een belletje en dan proberen we het, indien mogelijk direct op te lossen.
Krijgen jullie de loud collection van Katan ook nog in het assortiment?