[Freakactie 2019] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap het echt even niet..
Begrijp me niet verkeerd maar bovenop al mooie voorverkoopprijzen nog eens 30% korting?

Houden ze überhaupt nog een winstmarge over?
Voor ons wel leuke prijzen maar ze moeten ook wel een broodje kunnen verdienen :p

(Valt me op dat ze veel stunten met verschillende acties. Wel mooi meegenomen natuurlijk maar vroeg het me gwn af)

Voor mij te ver om hier te bestellen maar hoop dat de rest er mooi gebruik van maakt

Ik snap het echt even niet..
Begrijp me niet verkeerd maar bovenop al mooie voorverkoopprijzen nog eens 30% korting?

Houden ze überhaupt nog een winstmarge over?
Voor ons wel leuke prijzen maar ze moeten ook wel een broodje kunnen verdienen :p

(Valt me op dat ze veel stunten met verschillende acties. Wel mooi meegenomen natuurlijk maar vroeg het me gwn af)

Voor mij te ver om hier te bestellen maar hoop dat de rest er mooi gebruik van maakt

Met deze acties leggen we wel geld bij... We willen graag dat de liefhebbers mee kunnen profiteren uit ons PR potje. We kunnen € 500,00 (gemiddelde prijs) voor een advertentie in een regionaal krantje uitgeven of dat geld stoppen in zulke acties. Wat heb jij liever ;p.

Net ook een eerste bestelling geplaatst, kon dit niet laten lopen. Helaas de Dragon Box 3 misgelopen.
Kan helaas niet alles hebben.

Bedankt voor deze top actie!

Toch even twee keer de insane er bij besteld. Wat een super actie weer! En ik kan mij zeker voorstellen dat je door deze acties meer naamsbekendheid krijgt.

Met deze acties leggen we wel geld bij... We willen graag dat de liefhebbers mee kunnen profiteren uit ons PR potje. We kunnen € 500,00 (gemiddelde prijs) voor een advertentie in een regionaal krantje uitgeven of dat geld stoppen in zulke acties. Wat heb jij liever ;p.

Wat ik liever heb? Helaas bestel ik dit jaar niks hier maar vind het wel leuk en fijn dat mede freaks ervan kunnen profiteren.

Vind het een hele mooie gebaar/actie tegenover ons en mijn complimenten ervoor vokr het hele team Holten om het waar te maken.

Freaks die het misschien dit jaar wat zwaarder hebben kunnen zo wel wat leuks scoren.

Iedere keer denk ik, er zal nu toch wel een keer een 'mindere' actie komen die ik links laat liggen. Niet dus.. zojuist weer een bestelling gedaan. :D

Hele gave actie hoor. Helaas wat te ver voor mij (2u heen en 2u terug)anders nog zeker paar Insane en Purple Haze meegepakt

Haha dat heb ik dus ook. Inmiddels 4 bestellingen.

Heel herkenbaar, had ik de vorige actie de insane al meegepakt maar nu toch 3 splitting stars erbij genomen. Ik had eigenlijk nauwelijks nog corsette cakes, wordt een leuk projectje. Prima prioriteitstelling van Holten: acties > PR in het plaatselijke krantje

wat een ongelofelijke acties dit zeg, helaas heb ik geen oneindig geldbron dus ik moet er veel overslaan :frusty: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan