Edraket0802
VWC lid
Mooie actie! Kon het toch niet laten om de Imaginary box nog even mee te pakken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas melding dat de code is verlopen
Ik snap het echt even niet..
Begrijp me niet verkeerd maar bovenop al mooie voorverkoopprijzen nog eens 30% korting?
Houden ze überhaupt nog een winstmarge over?
Voor ons wel leuke prijzen maar ze moeten ook wel een broodje kunnen verdienen
(Valt me op dat ze veel stunten met verschillende acties. Wel mooi meegenomen natuurlijk maar vroeg het me gwn af)
Voor mij te ver om hier te bestellen maar hoop dat de rest er mooi gebruik van maakt
Met deze acties leggen we wel geld bij... We willen graag dat de liefhebbers mee kunnen profiteren uit ons PR potje. We kunnen € 500,00 (gemiddelde prijs) voor een advertentie in een regionaal krantje uitgeven of dat geld stoppen in zulke acties. Wat heb jij liever ;p.
Iedere keer denk ik, er zal nu toch wel een keer een 'mindere' actie komen die ik links laat liggen. Niet dus.. zojuist weer een bestelling gedaan.![]()
Haha dat heb ik dus ook. Inmiddels 4 bestellingen.
Als ik deze acties zie vind ik het wel jammer dat ik niet in die omgeving woon zeg.
Als ik deze acties zie vind ik het wel jammer dat ik niet in die omgeving woon zeg.