[Freakactie 2019] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm heb net me pinpas bij de hand in de winkelwagen gedaan lees ik dat de actie gestaakt is?????
Ja inderdaad, was gelukkig nog net op tijd (mijn oneindige dank aan Koala voor het posten hier anders had ik het gemist) Denk dat we allemaal maar een kadootje mee moet nemen voor Stefan bij het afhalen...dit was wel een hele bizarre actie. Heb gelukkig al flink wat orders staan bij Holten anders was dit echt diefstal geweest :angel:

Als de acties op deze voet blijven doorgaan hier dan gaat dat een serieuze herziening van het budget betekenen...en misschien een paar keer heen en weer rijden :bonk:

jammer dit.. had deze graag mee willen pakken misschien een andere actie tot 22:00 voor diegene die tot 18:00 aan het werk waren ? :handsup:

Sjow... Dit ging ons ook even iets te snel dat we helaas hebben moeten besluiten om de actie per direct te staken i.p.v. aanpassen omdat we compleet door de voorraad heen zijn. Dit om teleurstellingen en aanpassen van veel orders te voorkomen.

We heropenen deze actie in ieder geval niet met vervangende cakes. Niet dat we dat niet willen, maar voordat we dit werkend hebben kost even tijd en we willen niet opnieuw de actie staken vanwege de belangstelling en de eventuele verwarring die dan ontstaat.

Excuus voor diegene die wilde bestellen en de kans gemist heeft..

We komen nog terug met andere acties. De één wat minder, de ander wat meer...

KNALHARDEACTIES2.jpg

Actie Magnum Vuurwerk

Kleine troost voor wie de kort maar krachtige actie van vandaag heeft gemist... Vanaf morgen 1 week lang 30% korting op bijna alles van Magnum. Wij gaan 35 producten van Magnum verkopen en deze komen op www.vuurwerk-holten.nl morgen online maar de 30% korting krijg je alleen op de webshop holten.magnumvuurwerk.nl waar je momenteel ons aanbod al mooi kunt bekijken!

Citaat bericht Magnum:

Het gaat nu echt gebeuren; de Magnum WCKD WEEK, speciaal voor de freaks! Zoals beloofd zullen wij een week lang 30% korting geven in al onze online shops, op bijna ALLES! Bijna, want een klein deel van het assortiment doet niet mee. Denk hierbij aan het thunderkings bulkpack en de mega klapper.

magnumactie.jpg

Actie Magnum Vuurwerk

Kleine troost voor wie de kort maar krachtige actie van vandaag heeft gemist... Vanaf morgen 1 week lang 30% korting op bijna alles van Magnum. Wij gaan 35 producten van Magnum verkopen en deze komen op www.vuurwerk-holten.nl morgen online maar de 30% korting krijg je alleen op de webshop www.holten.magnumvuurwerk.nl waar je momenteel ons aanbod al mooi kunt bekijken!

Citaat bericht Magnum:

Het gaat nu echt gebeuren; de Magnum WCKD WEEK, speciaal voor de freaks! Zoals beloofd zullen wij een week lang 30% korting geven in al onze online shops, op bijna ALLES! Bijna, want een klein deel van het assortiment doet niet mee. Denk hierbij aan het thunderkings bulkpack en de mega klapper.

Bekijk bijlage 48190
https://holten.magnumvuurwerk.nl
met www krijg je een privacyfout

Wat een super actie dit zeg. Just curious: zat er nog een ondergrens aan de bestelling of kreeg je deze ook gratis als je bijvoorbeeld alleen een tropic scream salute afrekende?

Edit: nog een suffe vraag: een bestelling via https://holten.magnumvuurwerk.nl kan ik dat wel op eenzelfde locatie en tijd ophalen als eerdere bestellingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan