[WINNAARS BEKEND][Vuurwerktotaal Winactie 5]! Win een Volt! Wicked Whistle

Altijd fijn om even te puzzelen, helaas al vrij snel de mand gevuld. Nu tien dagen in spanning en op naar de volgende.

Die "tips" brengen me wel in de war.

"Is bij alle dealers op vuurwerktotaal.nl verkrijgbaar!"

Bij sommige artikelen moet ik eerst een dealer kiezen?
Die zijn dus niet bij alle dealers te krijgen?

Dit is inderdaad een beetje vreemd. Is het een tip of een voorwaarde? Indien een voorwaarde wordt het lastig, want dan moet voor veel producten eerst een afhaalpunt geselecteerd worden, want:

Een gekozen product is niet leverbaar bij elke dealer en kan daarom niet overal besteld worden. Maak daarom eerst een keuze voor de gewenste dealer.

Enkele gehele productcategorieën kunnen dan dus niet gekozen worden. Zelfs de in de openingspost als tip meegegeven Dumbum Banger voldoet niet aan deze voorwaarde.

Daarbuiten zijn er voor zover ik nu kan zien slechts zeven producten met een ,99 en één met een ,95 prijs. Alle andere prijzen zijn ronde bedragen. Omdat elk van deze producten maar één keer gekozen mag worden, want geen aanbieding, is het onmogelijk om aan deze voorwaarde te voldoen en op een bedrag van ,65 uit te komen.

Heb dit jaar helaas niet mee kunnen doen met alle acties. Heb het druk gehad met werk, stage en studie. Met deze prijsvraag doe ik wel mee!!:holland:

Zelfs de in de openingspost als tip meegegeven Dumbum Banger voldoet niet aan deze voorwaarde.

De tip is dus dat de producten in de tips bij alle dealers beschikbaar zijn.
Er staat dus niet dat de gekozen producten bij alle dealers beschikbaar moeten zijn, anders stond dit wel bij de vereisten.

Deze leuke opdracht weer. :D
Ik vond het dit keer vrij eenvoudig om op het juiste bedrag uit te komen.
In eerste instantie kwam ik met 9 items op het gewenste bedrag, maar na nog eens goed in mijn lijstje te kijken en een beetje te rekenen zag ik dat het ook met 8 kan. :)

@bonzo26: inderdaad, er zijn veel manieren om op het juiste bedrag uit te komen. :yes:

Eddy.

wel gecheckt of het bij elke dealer te verkrijgen was ?

Dit is niet te doen met assortiment dat bij elke dealer verkrijgbaar is, zie ook de post van Braniac op de vorige pagina. Maar zoals daar ook is te lezen is het 'bij elke dealer verkrijgbaar zijn' geen vereisten maar slechts een tip. Daar hoop ik dan maar op. :D

Back
Bovenaan