Giant Soaring Tails

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: VWD8408
Artikelnaam: Giant Soaring Tails
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 2.000gram
Aantal schoten: 100sh
Effectomschrijving: Met de Giant Soaring Tails heb je een waar profblok in handen en kun je genieten van een prachtige gouden tails. 100 shots met 2 KG kruitgewicht voor een ongekend spektakel!
Max. tube diameter: ...
Kartoneenheid: ...
Adviesprijs: €145,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkdiscount.nl

84080_1.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk!
Heel vroeger de prof versies wel gehad en altijd gehoopt op een soortgelijk iets in een consu variant.
Prachtig!

Heerlijk blokkie, alleen tails. Ik vind het helemaal mooi, er mag alleen wel iets meer wind staan als op de film

Tja, toch ook bij deze wel benieuwd naar de ervaringen? Film is niet echt veel zeggend hierboven.

Ik ben ook wel benieuwd naar de straat ervaringen. Deze is me helemaal ontgaan. Past wel in een projectje van mij.

Dus iemand ervaring hiermee?

De tails zijn lekker dik maar helaasch wel traag. Maar ondanks dat toch op de lijst.

Laatst bewerkt:
Denkende aan de tail cake van het Buurtassortiment, word ik hier wel heel blij van ....
De adviesprijs in de TS is ook zeer aantrekkelijk te noemen. Deze houd ik in de gaten.

Poeh, deze is wel heel gaaf hoor. Kan dikke tail in shows ook altijd waarderen, en op deze manier haal je dat ook een beetje in huis. Deze kan op de lijst.

Hoe hoog gaan deze eigenlijk in vergelijking met andere tail cakes?
- The Moment - Wolff
- Hellfire Thunder - Evolution(ging ook hoog, niet echt tails)
- Dreamtails - Broekhoff
- Sunbeam 2 - Evolution

Deze afgelopen jaar gekocht op de laatste dag voor €50. Schitterende box met tails die erg hoog gingen. Tempo was inderdaad aan de lage kant maar dat vond ik zeker niet storend. Staat hier op het lijstje voor dit jaar!

Dikke tails zeg, voor zo een zacht prijsje absoluut tof voor erbij en onderbouwend voor iets anders ook prima.
Zie dit wel voor me met wat langdurige fonteinen eronder, lekker.

Echt een prachtige bak met bizar dikke tails voor 30mm die ook hoog komen! Zeer mooie felle kleuren ook. Tempo is inderdaad wel erg traag, maar misschien dat je het kan combineren met iets anders. Al is dat wel zonde van die mooie tails..

Deze afgelopen jaar gekocht op de laatste dag voor €50. Schitterende box met tails die erg hoog gingen. Tempo was inderdaad aan de lage kant maar dat vond ik zeker niet storend. Staat hier op het lijstje voor dit jaar!

Voor 50€ zou dat voor mij ook een no-brainer zijn. Onderscheidende box, heel de staat verlicht.

Maar voor de reguliere prijs zou ik dan toch voorkeur geven aan een volle lucht. Ondanks dat ik dit effect toch echt wel erg kan waarderen.

Hele gave box dit inderdaad, ideaal om een rustmoment in je show te creëren of juist ter ondersteuning van andere cakes. Lijkt mij wel interessant om los op de avond te schieten, met zoals Mike al aangeeft wat fonteinen erbij :handsup:

Back
Bovenaan