Giant Soaring Tails

Echt een fantastische bak dit, weer eens heel wat anders, ik heb hem inmiddels besteld! Lekker lang genieten van prachtige tails.

Omdat we geen namen mogen noemen maar zo:
bij een vuurwerkwinkelketen met 3 winkels in Pijnacker, Roosendaal en Oisterwijk.
Bij een keten in het noorden die o.a. in Haulerwijk, Vierhuizen en Groningen een vestiging hebben.

Haha, ik keur hem goed. Weet alleen niet of dit helemaal de bedoeling is van die regel...

PIAAAAAAAA, heb je hem inmiddels al besteld??????
Het was de bedoeling dat jij het ging bestellen en ik niet, nu is het andersom:tongue2:

Omdat we geen namen mogen noemen maar zo:
bij een vuurwerkwinkelketen met 3 winkels in Pijnacker, Roosendaal en Oisterwijk.
Bij een keten in het noorden die o.a. in Haulerwijk, Vierhuizen en Groningen een vestiging hebben.

En bij een winkel in Gelderland. Ga eens naar huis, man! :wink:

Normaal gesproken kijk ik nadat ik iets besteld heb het filmpje niet nog een keer. Maar ik kan echt niet wachten om deze in de straat te zien dus toch het filmpje nog maar een keer bekeken. En mezelf een schouderklopje gegeven dat ik deze besteld heb, ziet er op die straatfilm echt wel super gaaf uit.

Dit is 1 van mijn favoriete cakeboxen. De tails zijn top ! Brandduur ook en dat hij wat langer duurt vind ik juist belangrijk. Kan je goed kijken hoe alles gaat shinen snachts :)

GESPOT OP 17:15 (Een deel van de cakebox)

Ik vind dit echt een prachtig cakebox!! Uniek op de Nederlandse markt en je komt er geen twee tegen en nog in 1,2'' ook :thumbup: De magnesium staarten zijn goed breed en dit verlicht gewoon je hele straat met o&n.

Afgaande op de bovenstaande film heb ik er meteen één besteld. De prijs waarvoor deze te koop is maakt deze cakebox echt wel een must-have als je van dit effect houdt.

Laatst bewerkt:

GESPOT OP 17:15 (Een deel van de cakebox)

Ik vind dit echt een prachtig cakebox!! Uniek op de Nederlandse markt en je komt er geen twee tegen en nog in 1,2'' ook :thumbup: De magnesium staarten zijn goed breed en dit verlicht gewoon je hele straat met o&n.

Afgaande op de bovenstaande film heb ik er meteen één besteld. De prijs waarvoor deze te koop is maakt deze cakebox echt wel een must-have als je van dit effect houdt.

Waar heb je hem besteld ?

Mooi ding! Hij lijkt trouwens verdacht veel op Rubro’s Silver Titanium Tears, kan bijna niet anders of het dezelfde compound.

Stuur je een pb gezien je geen winkels mag noemen in topics.

Volgens mij mag je wel winkels noemen die een artikel verkopen, het gaat meer om echt reclame met prijzen e.d. erbij. Zo kan ik bijv. gerust zeggen dat wij deze topper net als vorig jaar ook in ons assortiment zullen hebben.

Back
Bovenaan