Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Die mascleta was voor mij de beste show. Ben net 5 min thuis van helse rit.
Maar echt een super dag gehad zo, echt geweldig.
Toch 2 punten kritiek, die parking kan echt niet meer zo, 1,5 stil gestaan. Wat een drama was dat, dat moet anders. En ik vond het persoonlijk te druk, teveel mensen op beperkte ruimte.
:no:
Pffff, als iedereen die alleen zeurt maar geen verbeterpunt aandraagt voortaan thuis blijft, scheelt dat al een hele hoop.

Hoe kunnen ze dat parkeren nou in godsnaam beter doen?
Het zijn gewoon veel mensen, dus veel autos, dus files, dus wachten.
Deal with it (or stay away)

Organiseer zelf maar eens een evenement, dan zul je merken dat er echt heel veel bij komt kijken en dat het allemaal niet meevalt...
Ik vind dat ze het, voor de zoveelste jaar op rij, fantastisch hebben gedaan.
Zelfs de rijen bij de catering waren heel goed te doen!

Top evenement met waanzinnig veel en goed vuurwerk en dat alles voor nop!

ZENA bedankt!

:no:
Pffff, als iedereen die alleen zeurt maar geen verbeterpunt aandraagt voortaan thuis blijft, scheelt dat al een hele hoop.

Hoe kunnen ze dat parkeren nou in godsnaam beter doen?
Het zijn gewoon veel mensen, dus veel autos, dus files, dus wachten.
Deal with it (or stay away)

Organiseer zelf maar eens een evenement, dan zul je merken dat er echt heel veel bij komt kijken en dat het allemaal niet meevalt...
Ik vind dat ze het, voor de zoveelste jaar op rij, fantastisch hebben gedaan.
Zelfs de rijen bij de catering waren heel goed te doen!

Top evenement met waanzinnig veel en goed vuurwerk en dat alles voor nop!

ZENA bedankt!

Rij voor rij leeg laten rijden, gecoördineerd door verkeersregelaars. Dan weet iedereen waar die aan toe is i.p.v 1 grote chaos creëren waar niemand het terrein af mag.

Rij voor rij leeg laten rijden, gecoördineerd door verkeersregelaars. Dan weet iedereen waar die aan toe is i.p.v 1 grote chaos creëren waar niemand het terrein af mag.

Weleens bij de Arena op P2 gestaan, Parking Gelredome, De Kuip, Ahoy, enz.? Daar sta je ook overal vast terwijl het daar barst van de verkeersregelaars. En die doen maar 1 ding: jou de kant op wijzen waar iedereen naartoe rijdt... :)

Ik lees verschillende reacties van mensen die ruim een uur hebben vastgestaan. Heb rustig na de laatste show wat nagepraat, gegeten, gedronken, de prijsuitreiking meegepakt en daarna rustig naar de auto gelopen. Nergens geen opstopping of file gezien, niet in Kalkar, niet bij de brug en ook niet bij de A3. Ik heb dus nog ruim een uur gezelligheid gehad en geen stress van het wegrijden van een volle parking. Dat doe ik eigenlijk altijd bij grote evenementen...

Weleens bij de Arena op P2 gestaan, Parking Gelredome, De Kuip, Ahoy, enz.? Daar sta je ook overal vast terwijl het daar barst van de verkeersregelaars. En die doen maar 1 ding: jou de kant op wijzen waar iedereen naartoe rijdt... :)

Ik lees verschillende reacties van mensen die ruim een uur hebben vastgestaan. Heb rustig na de laatste show wat nagepraat, gegeten, gedronken, de prijsuitreiking meegepakt en daarna rustig naar de auto gelopen. Nergens geen opstopping of file gezien, niet in Kalkar, niet bij de brug en ook niet bij de A3. Ik heb dus nog ruim een uur gezelligheid gehad en geen stress van het wegrijden van een volle parking. Dat doe ik eigenlijk altijd bij grote evenementen...

Klopt dit is veel beter, hadden we vorig jaar ook gedaan. De uitrijking meegepakt en nog ff in de feesttent gestaan. Toen we daarna naar de auto liepen was er al zeker 90% van de mensen weg.

Dit jaar was ik helaas ziek dus had met moeite het einde kunnen halen en toen wilde ik wel direct weg. Heb gewoon even een half uurtje in de auto gechillt en stond daarna nog even in de drukte. Dat zijn dingetjes die ik voor lief neem en bij een groot evenement horen.

Dan stond je niet op onze parking want die stond 1.5 uur later nog vast :P

Wat ook niet ten goede speelt is dat kronkelweggetje door dat buurtschapje vlakbij Wunderland.
Je zou daar trouwens maar wonen, en er komt vanaf half twaalf een uur of twee een hele stoet langs:bonk:

Binnen anderhalf uur ter plaatse en/of thuis, dat van/naar Gouda! Geen file's ervaren, parkeren ging zeer snel/makkelijk, wegrijden ook. A3 afgesloten was niet zo'n probleem. Google maps heeft goed zijn werk gedaan namelijk. Ben van 16.00 tot 24.00 aanwezig geweest.

Wij hebben ook tot 1 uur vastgestaan op die parkeerplaats ze lieten gewoon niemand eraf. Waarschijnlijk hebben ze de andere parkings eerst laten leegrijden omdat onze parking bij het verlaten de weg moest oversteken. Toen we de parking mochten verlaten ging het vrij vlot met de regelaars die toen kwamen

Fantastische dag gehad, was m'n eerste keer daar. Heb van tevoren een plek op de nabijgelegen camping geboekt. Kwam om 14.30 aan met m'n Campertje, even gezeten,f1 kwalificatie gekeken en toen na m'n hambgers op de fiets naar de trophy. Daar geweldig genoten en gekeken naar de shows, pilsje erbij, genieten. Om 00.30 weer op t fietsje terug en lekker slapen en na genieten. Zo doe ik het volgende keer weer! Zena bedankt! ( Camping kostte me slechts 17.50) en de ochtend erna op het gemakje weer richting Baarle Nassau, m'n geweldige woonplaats

Wat een fantastische editie was dit, na een jaar te moeten missen, was ik blij er weer bij te zijn!
Complimenten aan iedereen die heeft meegeholpen aan het opzetten van dit event en uiteraard een extra compliment aan diegenen die verantwoordelijk waren voor de vuurwerkshows. Stuk voor stuk genieten, prachtig weertje erbij, prima geregeld qua eten en drinken, zo mag het ieder jaar zijn! :De

Bedankt ook voor al het beeldmateriaal, tof om alles nog eens terug te kunnen kijken.

Wat een top dag/avond was het zaterdag. Wat een prachtige shows hebben we gezien.

Bedankt voor het delen van al het beeld matriaal. Kijk ze al regelmatig terug om weer even te genieten.

Hierbij nog 2 foto's van mijn kant:

dsc_4876.jpg

dsc_4854.jpg

Op de Zena Trophy Facebookpagina kwam ik zojuist onderstaande film tegen met geweldige sfeervolle beelden van de eerste uren van het festival. Zo komen de verschillende activiteiten op het festivalterrein voorbij, maar ook droneshots van het schietveld. Het nagenieten is nog steeds aan de gang, heerlijk.

Klik op onderstaande afbeelding om de video te starten:
ZENA TROPHY BY DAYLIGHT

Back
Bovenaan