Hyperblitz

Deze inderdaad geschoten.
Leuk die rode strobe in de tail.. met daar boven mooie, vrij volle boeketten.
Voor deze prijs.. top!

Deze viel mij gisteren op de demo van Vuurwerkbunker in positieve zin op, aandacht werd al gewekt door de burst. Mooi blauw en kwalitatief goede boeketten. Tempo is voor mij wel iets te laag.

Mooie cake met een van mijn favoriete effecten om rustig van te genieten.

Samen met Brocade Crown Blue Tip en de Gold Rush van Cafferata

Misschien had ik een maandagochtend exemplaar, maar deze viel mij enorm tegen dit jaar.
Vergeten te kijken welke batch het was. Voor ik het zelf in de gaten had heb ik deze het hele terrein over geschopt...

LAATSTE KARTON ACTIE!!
Karton Hyperblitz (6 stuks) van 149,70 voor 75 ekkies!!

Bestel op www.zenavuurwerk.nl deze vette kartonactie. We hebben in totaal 140 kartons! Gebruik de volgende code in de winkelwagen: HYPER-BLITZ-ACTIE-fDayV

(er moet minimaal voor € 12,50 besteld worden buiten deze actie) op=op, dus als de code niet meer werkt is de actie voorbij. De code is hoofdlettergevoelig!

FB_IMG_1545292638516.jpg

Lekkere actie weer hoor, zit nog wel te twijfelen of ik hem er tog bij zal nemen.

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Prima cake voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Echter zal ik deze niet nogmaals aanschaffen. Effecten niet super groot, wel prima burst en mooie kleur blauw.

Precies wat Djaimy zegt hierboven. Mooie cake hoor, maar zou hem niet nogmaals aanschaffen. Helaas niet op film.

Back
Bovenaan