Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ik vroeg me laatst af..kopen jullie producten voor volgend jaar of wellicht ook nog de jaren erna?
Vorig jaar was er een storm op de single shots, maar zelf koop ik wel eens meer producten dan voor dit jaar als ik weet dat er een cake of box niet meer gemaakt zal worden.
Zo zal ik dit jaar de laatste 3 salute 2 cakes afsteken en heb ook nog 1x green tail purple star staan voor komende jaar wisseling.

Hoe zit dit bij jullie?

Dit jaar wel gedaan. Een extra pak Sky Alert III. 1.) Omdat het echt superpijlen zijn. 2.) Omdat ik een beetje vreesde voor een knalvuurwerk/pijlen-verbod. Welke er dus niet meer komt (voorlopig)...
Daarom dit jaar voor de zekerheid alvast maar wat extra F3 single shots besteld. Hoewel ook dat nog maar een voorstel is. Maar ja, better safe than sorry. Daar had ik zelf ook mee voorkomen kunnen worden, zullen we maar zeggen. :p

Van vorig jaar heb ik trouwens bewust een I've Got The Power van Pangu overgehouden. Die had ik vorig jaar dubbel besteld, kort na het nieuws dat ze niet meer zouden terugkeren.

Jazeker, maar niet omdat iets uit het assortiment gaat oid, maar meer om het product en prijs. Ik ben altijd rond april al klaar met bestellen voor a.s. jaarwisseling. Nu kwam er vorig jaar november een winkel online met mooie prijzen, dus toen de : Winternight 62,50 en de Rambam 62,50 besteld. Die gaan na het ophalen direct door naar zolder voor het volgende jaar :)

Normaal gesproken nooit, dit jaar budget vrij maken voor F3 single shots voor de aankomende jaren.

Ik heb ook een zekere :angel: voorraad liggen. Dit zijn voornamelijk artikelen die niet meer verkrijgbaar zijn maar die ik jaarlijks graag wel op de schietlijst wil hebben. Uiteraard zo lang de voorraad strekt :D Dus ja, ik koop wanneer nodig ook voor aankomende jaarwisselingen.

Vorig jaar al een karton Eccentric Shots gehaald, hier nog 8 pakken van over .

Ga ook dit jaar wat extra F3 singleshots bestellen .

Verder haal ik geen extra cakeboxen om te bewaren, losse cakes heb ik vaak nog wel over van het jaar ervoor .

Misschien idee om een topic te openen met wat iedereen nog over heeft van vorig jaar ? als het onder de 25kg blijft tenminste :D

het enigste wat ik over had waren een pakje romeinse kaarsen 10sh ut 2004 en 2 slof atronauten uit 2004, en 3 loss decibull singleshots...

in beslag genomen vorig jaar n.a.v een bestelling dumbum aanstekers/blikjes/mutsen/stickers en wat andere torches via bombashop... eikels. nee niet de politie. maar die knakker van het b.v dat alles vervoerde, want hij moest en zou het meenemen voor onderzoek. nooit meer terug gezien, en de politie erover gebeld later, en die snapten het ook al niet...

voor de rest wacht ik nog met wat er op de webshops komt

Laatst bewerkt:
Bewust extra kopen heb ik alleen gedaan toen de oude Pro-line Mini -die grondbloemen schoot- uit het assortiment ging door het niet halen van de aankomende CE keuring.

Ik heb dit jaar wat rondgekeken naar F3 single shots, maar volgens mij is daar maar beperkt aanbod van?

Dit jaar is het wel de bedoeling om wat extra 50mm single shots in te slaan, karton Junk is al bemachtigd, karton Eccentric shots moet er nog bij komen.

Ik koop nooit producten voor volgend jaar omdat ik mijzelf te goed ken en weet dat die producten toch o&n niet gaan halen:bonk:.

Heb wel ieder jaar dat ik rond deze periode al vast lijstjes ga maken met producten voor volgend jaar. Dit jaar mssn wat te extreem ingekocht tot en met de zomer. Budget al 3 keer verhoogd maar moet nu toch echt keuzes gaan maken voor de nieuwe producten.

Bewust iets kopen om weg te leggen niet echt. Wel als er een product erg scherp geprijsd staat, dat ik denk: Nou ja, dan gooi ik er twee of drie extra in de winkelmand.

PS. in 2017 kwam ik de Sky Symphony tegen. Die heb ik toen wel zesmaal besteld, om weg te leggen.

Nu voor het eerst ook 2 boxen besteld voor volgend jaar alvast, namelijk 2 keer de Red Maroon van Mania. Helaas gaat deze topper eruit, dus ben verzekerd dat ik er nog een jaarwisseling extra van kan genieten.

Ik heb alleen nog 2 pakjes cruise rockets liggen. Kwam een jaar of 5 geleden bij een winkelier 20 pakjes tegen en deze allemaal gekocht....Verder bewaar ik niets.

Ik probeer altijd alles op te krijgen, dus ik bestel niks speciaal voor volgend jaar.

Stel dat er producten volgend jaar niet meer gekocht mogen worden, mag je deze dan nog wel in bezit hebben en afsteken? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan