Sonnet 9

Op de film van chromeeh zien ze er wel weer aardig uit moet ik zeggen. Gister op de livestream leken ze mij nog minder goed te presteren. Hoe was dit “live” ?
Voor deze prijs wacht ik nog wel eventjes af ....

Op de film van chromeeh zien ze er wel weer aardig uit moet ik zeggen. Gister op de livestream leken ze mij nog minder goed te presteren. Hoe was dit “live” ?
Voor deze prijs wacht ik nog wel eventjes af ....

De burst was net zo hard als de Eccentric en de Memorial. Alleen spreiding van het boeket viel nogal tegen, maar met de hoeveelheid 30mm cakeboxen ervoor is dat misschien ook wel te verwachten. In de straat sta je er vast van te kijken en vooral van de burst. De Eccentric aan het begin had hoe dan ook een grotere spreiding. Verder is de kwaliteit goed en de doos die je in huis haalt is net een kleine cakebox haha.

Deze laat ik ook liggen helaas. Was heel enthousiast maar nu ik deze filmpjes zie. Gewoon te duur voor wat je uiteindelijk gepresenteerd krijgt :shy:

Merkte gisteren vooral minder positieve reacties na de demo bij liefhebbers en winkeliers, zelf was ik niet ontevreden, maar snap dat men het te duur vindt. Vergeleken met de Eccentric, was dit zeker een slag kleiner, dan is de keuze ook wel sneller gemaakt.

Leuke single shots, ja, het is kostbaar, maar als ik het vergelijk met sommige pijlenpakketten voor die prijs, denk ik toch dat je hiermee mooiere boeketten pakt.
Ik laat ze ook staan, maar denk dat de gemiddelde consument tevreden zal zijn.

Merkte gisteren vooral minder positieve reacties na de demo bij liefhebbers en winkeliers, zelf was ik niet ontevreden, maar snap dat men het te duur vindt. Vergeleken met de Eccentric, was dit zeker een slag kleiner, dan is de keuze ook wel sneller gemaakt.

Leuke single shots, ja, het is kostbaar, maar als ik het vergelijk met sommige pijlenpakketten voor die prijs, denk ik toch dat je hiermee mooiere boeketten pakt.
Ik laat ze ook staan, maar denk dat de gemiddelde consument tevreden zal zijn.

Ik denk ook dat de meeste mensen wel ergens een grens hebben. Een paar single shots van 4a 5 euro per stuk zal niet zo'n aanslag zijn op je portemonnee. Doe je er 9 a 10 dan weer wel en kan je voor hetzelfde bedrag al 2 cakes of een box scoren voor meer en langer vuurwerk in de lucht.

Zelfde met pijlen. Een paar zijn leuk maar op een gegeven moment heb je meer waar voor je geld met een cakebox.

Snap je punt, maar als ik rondkijk tijdens de verkoopdagen, zie ik zat absurd dure pijlenpakketten de deur uit gaan welke qua boeket niet de helft van dit produceren. Maar die zijn gek op pijlen, zo zijn er vast ook mensen die graag zo een koffer meenemen bij de winkel. Voor ieder wat wils. :wink:

Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. In mum van tijd zodanig toon aangevend geworden en dan vooral je nieuwe lijn met een hele film presenteren, tja dan hoeft er maar het minste te gebeuren en men is ont tevreden of “had wat anders verwacht”

No offense, maar hou alsjeblieft op met het in waarde proberen te laten stijgen van je evolution aandelen.

In elk denkbaar topic waar ook maar enige vorm van opbouwende kritiek,of teleurstelling,te lezen is kom je er tussendoor met nietszeggende argumenten waarom evolution fantastisch is.

Los van het feit dat er gepassioneerde mensen achter zitten en ze een mooi merk hebben neergezet, vallen een hoop producten in mijn ogen en die van vele anderen erg tegen dit jaar.
Tel daarbij op dat de prijzen tegen het plafond schieten, en teleurstelling is een zeer reële reactie.

De vlieger dat liefhebbers altijd op de eerste rang willen zitten, hoe waar ook, gaat niet op als je prijzen in vergelijking tot andere merken ook gewoon erg hoog liggen dit jaar.
Wanneer ik hoor dat liefhebbers maar ook winkeliers en dus klanten het vuurwerk vonden tegenvallen, is er gewoon werk aan de winkel.

Vond deze zelf wel gaaf n.a.v. de demo. Lekker gevarieerd en beter dan ieder gemiddeld pijlenpakket dat verkrijgbaar is. Hier gaat zeker een setje van mee dit jaar.

want nu heb je maar liefst 4 alinea’s vol onzin neergezet. Best dom eigenlijk..

Zeer oneens en de 10+man die zijn post hebben "geliked" zegt ook wel wat over zijn mening lijkt mij?
We zitten op een forum en het is fijn als iedereen zijn woordje kan zeggen en er wel kritisch gekeken mag worden.
Iets met zelfevaluatie kunnen verrichten als importeur aan de hand van de consumenten. kan je alleen maar vooruit gaan en verbeteren

"Deliefhebbers die de boel afkrakenaan de hand van adviesprijzen"
Ik denk dat je het verkeerd ernaartoe kijkt. Wat ik lees is niet het afkraken van evo maar juist de (zware) teleurstelling wat je weer terug leest.
Met al die teaser filmpjes en het hoog prezen van de nieuwe lijn met hoge adviesprijzen wek je gewoon hele hoge verwachtingen zelf op.

Ik snap de teleurgestelde reacties maar al te goed!
De kwaliteit van de Eccentric Shots heeft de lat erg hoog gelegd.
Zelf had ik er ook iets meer van verwacht, maar dan nog...
Het is een prachtig product, waarvan ik hoop dat het na een jaartje droger nog wat beter presteert.

Wellicht dat evolution gegerandeerd door de keuring wil komen omdat ze wellicht volgend jaar niet meer verkocht mogen worden.

Dus dat ze iets minder de grens hebben opgezocht.

Beste mensen.

De Eccentric shots hebben ruim een jaar in de bunker mogen vertoeven.
Deze Sonnet 9 waren pas binnen en betrof ook een sample zoals meerdere artikelen.

Productie zit vaak wel goed is onze ervaring.

gr
Marchel

Beste mensen.

De Eccentric shots hebben ruim een jaar in de bunker mogen vertoeven.
Deze Sonnet 9 waren pas binnen en betrof ook een sample zoals meerdere artikelen.

Productie zit vaak wel goed is onze ervaring.

gr
Marchel

Op de demo werd dus bijna geen productie geschoten ?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan