Evo Show Tails

Kwaliteit ten top dit, prachtige tails, stuk voor stuk!
Of het echt een topper is voor consumenten weet ik niet, maar in een show doet het niet onder voor prof, Big Smile wist er mooie beelden mee te maken!

Ja, kennelijk zijn ze nu wel goed gelabeld. Of ze hebben echt veel geluk gehad... Volgens mij 1 of 2 keer een afwijkende kleur in een beeld gezien.

Ja, kennelijk zijn ze nu wel goed gelabeld. Of ze hebben echt veel geluk gehad... Volgens mij 1 of 2 keer een afwijkende kleur in een beeld gezien.

We hebben deze voor de zekerheid in Duitsland getest.
1 silver strobe mine red comet
2 silver strobe mine yellow comet
3 silver tail blue tip
4 silver tail green tip
5 green strobe mine to gold tail with blue tip
6 silver tail red tip

Gr
Evolution Fireworks

Ze waren echt geweldig en misschien ook een leuke handel om ze aan showschieters te verkopen. Met F2 singleshots lijk me de afstand voor het publiek ook weer gunstiger. Dat steppen van gisteren was ieder geval echt SUPER! :)

Ik had deze zeker overwogen als ik met een elektrische ontsteking zou werken. Wel echt vet op je filmpje Chromee :applause:

Wel gaaf, maar mij te veel moeite en kosten om een ontsteker er voor aan te schaffen en dan nog de singleshots natuurlijk. In showtjes kan ik het wel echt waarderen! Ik denk dat Evo een goed product heeft om aan bezigers te verkopen.

Helaas voor jou, maar dan laat ik ze dit jaar staan :) Prio gaat nu even naar Cat. 3.

Maar thanks voor je reactie!
Toch een pakje meegenomen om eens te proberen :) Ik ga niet zoals hierboven het in een showtje verwerken, maar heb ze gewoon voor de lol erbij. Ik ben benieuwd, maar ziet er op film heel goed uit!

ontzettend tof product. Heb een kartonnetje in totaal van deze en ga ze absoluut in rekken verwerken en steppen. Prachtspul, goed gedaan evolution!!

Back
Bovenaan