Evo Show Tails

Iemand de 2019 batch gehad (juist gelabeld) die z'n ervaringen wil delen?
Ongekend wat er uit tubes van dit kaliber komt. Was bang dat 2019 misschien wat 'slapper' zou zijn dan de 2018 batch, maar niets is minder waar. Ze knallen met een flinke klap uit te tube en gaan inderdaad ontzettend hoog. Toppers!

Kan ik me alleen maar bij aansluiten, wat een fantastische dingen zijn dit. Dikke klap bij de lancering en die tails branden maar door. Letterlijk huizenhoog. Publiek stond er ook met open mond naar te kijken.

Echt geweldige single shots. Ik zal deze misschien nog wel het meest gaan missen als er een verbod op single shots komt.

Hier nog een fragment uit mijn 18uur project met een aantal Show Tails (versie 2018):

Misschien een idee voor Evo om een 30mm tail cake te produceren met een steppend effect? Met tails als deze. En dan een 1KG compound, zodat het nog te betalen is.

Blijft een mooi product die perfect een projecten of shows te gebruiken zijn. Vind de tails en tips echt helder en vol.

Hier 4 doosjes van gebruikt in een projectje, doorverbonden met snel lont en als 'finale' de glitter mine en color comet.
De video uploaden lukt me helaas niet, geen goed bestand of iets dergelijks, zelf weinig verstand van.. :bonk:IMG-20191231-WA0012.jpg20191231_175448.jpg

Hier 4 doosjes van gebruikt in een projectje, doorverbonden met snel lont en als 'finale' de glitter mine en color comet.
De video uploaden lukt me helaas niet, geen goed bestand of iets dergelijks, zelf weinig verstand van.. :bonk:

Hoe was het resultaat? Voor herhaling vatbaar?

Als ik het goed heb begrepen, blijven singleshots met mine wél toegestaan in Nederland. Zou dat betekenen dat deze toppers nog gewoon te koop zijn eind van het jaar?

Back
Bovenaan