Evo Show Tails

De lift-knal doet vermoeden dat het prof spul is. Heerlijk.
En dan een mooie, stakke tail er boven die vaak bizar lang blijft hangen. Ik ben fan!

Alleen is voor consumenten spul een breder voetje misschien wenselijk

Fantastische dingen! Goede lift, en zeer strakke uitwerkingen. Voetje ziet er profi uit. Doet niks onder voor Ricasa/Heron/Vulcan in 30mm.
Ben alleen erg benieuwd of de effecten consequent verkeerd gelabeld zijn? Er kwam niets uit wat op de labels leek in elk geval.
Zaten ook geen mine effecten bij. Alleen comet+mine en tails w/ tip.

Zo zonder voetje zijn ze ideaal voor profs, maar voor doorsnee consument iets te gevaarlijk (omvallen met wind).

Ben alleen erg benieuwd of de effecten consequent verkeerd gelabeld zijn? Er kwam niets uit wat op de labels leek in elk geval.

Bij mij waren ze in ieder geval willekeurig gelabelt. Ik wilde bijv. 3x de rode comet schieten en ik kreeg een oranje, de witte tail en de blauwe...

Ondanks dat de labels niet klopte vond ik ze allemaal geweldig presteren. Fenomenale kwaliteit. Die staarten gingen ongekend hoog en dwaalde vaak ook weer terug naar beneden. Ik heb 2 pakken afgestoken en heb nog een pak bewaard.

Wat een geweldig product was dit, voor mij echt wel het hoogtepunt. Wat een enorme hoogte en kracht zit er achter deze dingen. Zal later nog even een filmpje uploaden.

Zeker! Ik heb er 6 losgeschoten, de andere 6 zaten in mijn finaleprojectje. Door de chaos vielen ze daar wel een beetje weg.

Hierbij de video van de losgeschoten Evo Show Tails. Helaas ook bij mij de labels niet goed geplakt in China waardoor het rekje niet liep zoals bedacht...

Echt heerlijke doffe lanceerklappen uit deze pijpjes! :D

Bedankt voor de film!
Weet je welke nummers je schoot in dit filmpje?
Ik probeer er achter te komen of er enige logica in zit...

Zeker! Ik heb er 6 losgeschoten, de andere 6 zaten in mijn finaleprojectje. Door de chaos vielen ze daar wel een beetje weg.

Hierbij de video van de losgeschoten Evo Show Tails. Helaas ook bij mij de labels niet goed geplakt in China waardoor het rekje niet liep zoals bedacht...

Echt heerlijke doffe lanceerklappen uit deze pijpjes! :D

Op basis van de foto's die ik heb, kom ik op onderstaande:

De eerste twee hadden label #5 en de inhoud van #2, gevolgd door tweemaal label #6 met de inhoud van #4 en tot slot tweemaal label #1 met de inhoud van nummer #6.

Bedankt voor de film!
Weet je welke nummers je schoot in dit filmpje?
Ik probeer er achter te komen of er enige logica in zit...

Back
Bovenaan