Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wel echt prof werk dit had er 75 in een rek elektrisch geschoten maar geen verschil met prof toppers
Ben alleen erg benieuwd of de effecten consequent verkeerd gelabeld zijn? Er kwam niets uit wat op de labels leek in elk geval.
Bij mij waren ze in ieder geval willekeurig gelabelt. Ik wilde bijv. 3x de rode comet schieten en ik kreeg een oranje, de witte tail en de blauwe...
Daar was ik al een beetje bang voor ja. Daar kun je dus geen projectjes mee maken, dus flop.
Voor de mensen die nog wat willen knutselen de komende dagen.. een paar stukjes resthout, een gatenzaag en een uurtje vrije tijd! Ben tevreden, ziet er tof uit en ook direct super stabiel.
Ben benieuwd naar de uitwerking van deze mines.
Bekijk bijlage 43534
Bekijk bijlage 43535
Zeker! Ik heb er 6 losgeschoten, de andere 6 zaten in mijn finaleprojectje. Door de chaos vielen ze daar wel een beetje weg.
Hierbij de video van de losgeschoten Evo Show Tails. Helaas ook bij mij de labels niet goed geplakt in China waardoor het rekje niet liep zoals bedacht...
Echt heerlijke doffe lanceerklappen uit deze pijpjes!
Bedankt voor de film!
Weet je welke nummers je schoot in dit filmpje?
Ik probeer er achter te komen of er enige logica in zit...
vind t erg stil in dit topic, niet meer mensen met ervaringen en/of filmpjes ?
Heb nog wel filmpjes, zal eens kijken als ik tijd heb om ze hier te plaatsen.
Wel echt prof werk dit had er 75 in een rek elektrisch geschoten maar geen verschil met prof toppers