The Gunslinger

jakhal

Banned
Artikelnummer: EFC-1018-193
Artikelnaam: The Gunslinger
Bruto Gewicht: 25 kg
Netto Kruitgewicht: 1935 gram
Aantal Schoten: 193 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Compound I shape, V shape & W shape 1: Silver spinning whistlers 2: Big silver tail to Ti-Salute 3: Red mine to golden crown with green strobe 4: Red mine to golden palm with red strobe 5: Green mine to golden palm with red strobe 6: Golden strobe mine to gold strobe with purple peony 7: Blue mine to brocade crown with blue peony 8: Red strobe mine to brocade crown with red peony 9: Big golden palm with crackling tips and purple peony 10: Chrysanthemum mine to red strobe with chrysanthemum
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 87 seconde
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €214.95
The_Gunslinger.png

Wij danken Eurostar Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Geweldige box. Ik vind hem prachtig. Behalve het label dan. Het wordt steeds moeilijker om juiste keuzes te gaan maken.

Heerlijk blokje en erg divers! Ik ben altijd al fan geweest van Eurostar. De manier van omschrijving ( lekker professioneel ) en de effecten spreken me erg aan.

Bidden dat de prijs meevalt, wat een ding. En wederom een bak vuurwerk uit 2KG kruid. Heb echt het idee dat ze er tegenwoordig meer vuurwerk uit weten te persen. Vergelijk dit eens met een zena cakebox.

Ik denk dat deze nog wel ergens opduikt voor een leuke prijs. Dan is het toch wel een interessante box.

Laatst bewerkt:
Mooi box maar zeker niet die €200+ waard, de effecten zijn slordig..., niet mooi rond maar eenzijdige brusts, de eerste cake is erg matig. Niet ik laat hem aan mij voorbij gaan

Kan deze voor 170 euro kopen, is een aardig hoog bedrag voor een cakebox maar ga deze waarschijnlijk wel aanschaffen .

Ziet er zo op filmpje goed uit de verschillende shapes , afwisseling van effecten en salutes tussendoor :thumbup:

Back
Bovenaan