Noi-Z [Compound]

Ben benieuwd dit jaar. Gaaf die strobe comet, vooral die salvo's op het laatst is echt gaaf. Leuke box om te combineren met de Evo Bomber!

Wat een brute box alleen al qua uiterlijk, uitwerking maak ik mij geen zorgen om. Gelijk toen ze online beschikbaar kwamen 3 besteld. 1 gaat de afsluiting worden van het 18 uur project

Ik heb hem 2 maanden geleden al besteld bij Almere Haven. En zo zijn er nog verschillende freak shops waar die reeds voor de bekende prijs te bestellen is.

Vorig jaar al besteld maar is er toen helaas niet gekomen, maar dit jaar 100% zeker weer bestellen. Stel deze even voor in de straat, wat een geweld moet dat zijn.

Op basis van het allereerste filmpje zeg ik zeker doen! nu op het filmpje van mjb vind ik hem toch 'tegenvallen'. en dat zit hem voor mij voornamelijk in het tempo. op het eerste filmpje heb je constant een gevulde lucht. op het filmpje van mjb telkens net niet.

Op basis van het allereerste filmpje zeg ik zeker doen! nu op het filmpje van mjb vind ik hem toch 'tegenvallen'. en dat zit hem voor mij voornamelijk in het tempo. op het eerste filmpje heb je constant een gevulde lucht. op het filmpje van mjb telkens net niet.

Ben het helemaal met je eens. Ik twijfel nu om deze te bestellen als die zo is

Back
Bovenaan