Vuurwerk Overijssel
VWC lid
Je moet eerst op het video icoontje klikken, vervolgens plak je de link hier in. Dan wordt de link automatisch omgezet in een video op het forum.
Helemaal bedankt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je moet eerst op het video icoontje klikken, vervolgens plak je de link hier in. Dan wordt de link automatisch omgezet in een video op het forum.
Heb hem enkele dagen geleden besteld, want hij stond vorig jaar al op mijn lijstje. Enige minpunt : zijn die pauzes nu echt zo lang, of ligt het aan mij ? Hebben jullie het als storend ervaren, of viel het wel mee ?
Het valt mee. De pauzes zijn zeker merkbaar maar ik heb ze zelf niet als storend ervaren. Het zou voor mij in elk geval zeker geen reden zijn om deze box links te laten liggen.
Echt een toppertje, als ik een minpunt moet aangeven is dat op camera in ieder geval de middelste 2 cakes niet bijzonder indrukwekkend zijn.
Cake 1 en 4 daarintegen vind ik schitterend!
Super deze staat hoog op mijn verlanglijst.Loots vuurwerk bied hem nu voor een mooie prijs aan.![]()
Weet niet wat ik ervan moet denken, op het ene filmpje komt die zeer sterk over en op de ander erg matig al zeg ik het zelf. De reacties zijn dan echter wel weer positief..