Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welk jaar is de Freestyler?
Hoe vaak je ook besteld, je bestelling wordt uiteindelijk samengevat tot één bestelling, en kun je gewoon op één datum en tijd afhalen.
Ik heb misschien een rare vraag maar toch: Ik heb nog nooit bij Haokan besteld maar komt er bij meerdere bestellingen alles op 1 bestellijst te staan en kan ik alles op 1 afspreek datum/tijd ophalen?
Yip, bestel systeem van Haokan vind ik top. Je kan meerdere bestellingen door het jaar heen doen. Na een vervolgbestelling krijgt je een nieuwe bestellijst waar alles opstaat.
Ik heb misschien een rare vraag maar toch: Ik heb nog nooit bij Haokan besteld maar komt er bij meerdere bestellingen alles op 1 bestellijst te staan en kan ik alles op 1 afspreek datum/tijd ophalen?
Jazeker. Beste systeem, mijns inziens. Kan menig vuurwerkshop een voorbeeld aan nemen.
100% PIA!! Dit is Ideaal, gewoon 1 afhaalfactuur, helemaal goed!
BTW: Jo, krijg je de -Event Box 4 Seasons- nog in voorraad, wordt net voor mijn neus weggekaapt grrrr![]()
He WitteRook, in de andere webshops staat hij nog wel. Stuur even een mailtje naar Jo en vraag of hij een box naar Pijnacker wilt verplaatsen. Werkt sneller.
Ik heb liever korting op een aanhanger#ikzitvol
Je bent niet de enige die zich afvraagt of het gaat passen![]()