Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, toch nog maar de Final Fate en 3x Wolff Heroes erbij besteld...
Kon het niet laten voor die prijzen. Over 2 compounds denk ik nog een nachtje na.
Bedankt iig weer!

Ik heb misschien een rare vraag maar toch: Ik heb nog nooit bij Haokan besteld maar komt er bij meerdere bestellingen alles op 1 bestellijst te staan en kan ik alles op 1 afspreek datum/tijd ophalen?

Hoe vaak je ook besteld, je bestelling wordt uiteindelijk automatisch samengevat tot één bestelling in je account, en kun je gewoon op één datum en tijd afhalen.

Ik heb misschien een rare vraag maar toch: Ik heb nog nooit bij Haokan besteld maar komt er bij meerdere bestellingen alles op 1 bestellijst te staan en kan ik alles op 1 afspreek datum/tijd ophalen?

Yip, bestel systeem van Haokan vind ik top. Je kan meerdere bestellingen door het jaar heen doen. Na een vervolgbestelling krijgt je een nieuwe bestellijst waar alles opstaat.

Jazeker. Beste systeem, mijns inziens. Kan menig vuurwerkshop een voorbeeld aan nemen.

100% PIA!! Dit is Ideaal, gewoon 1 afhaalfactuur, helemaal goed!

BTW: Jo, krijg je de -Event Box 4 Seasons- nog in voorraad, wordt net voor mijn neus weggekaapt grrrr :bonk:

He WitteRook, in de andere webshops staat hij nog wel. Stuur even een mailtje naar Jo en vraag of hij een box naar Pijnacker wilt verplaatsen. Werkt sneller.

He WitteRook, in de andere webshops staat hij nog wel. Stuur even een mailtje naar Jo en vraag of hij een box naar Pijnacker wilt verplaatsen. Werkt sneller.

Goeie tip frelst68! :biertje: Ga ik even doen! Toch even de Event Zero Tolerance erbij gegooit haha... maar -4 Seasons- is wel een hebben-dingetje!

Toch voor gaas gegaan wilde alles bij bredavuurwerk bestellen maar de prijzen zijn gewoon te goed.
Dan maar een extra tripje naar Roosendaal:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan