Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Van het weekend de action fonteinen (groen) goed kunnen vergelijken met het aldi fonteinen pakket van vorig jaar... ik wacht nog even op de aldi met inslaan is mn conclusie. Erg kortdurend de action fonteinen

Laatst bewerkt:
Die fonteinen vind ik niet heel best. Iemand de crackling ballen al geprobeerd?

PTD heeft ze ook gestookt, maar zo te zien op z'n filmpje is het niet echt spannend.
Dan ga ik liever nog eens naar de Big Bazar...

Filmpje met overdag vertekend altijd, maar ziet er niet heel geweldig uit. Jammer dat overal nu zo'n half laf crackling in zit. De oude pakketten waren wat dat betreft veel fijner; wel power maar geen crackling

Die zijn veel beter dan die in het zakje zitten van de big bazar. 1 gram per stuk bij de action , lekkere harde en felle knetters!

Die 4 stuks voor 1,49 bij Big Bazar zijn veel beter dan deze krengen. Open de onderkant maar eens. Ze bestaan voor 90 procent uit lucht. Met Cat 1 moet je goed uitkijken wat je koopt.

Inderdaad, vond de vorige jaren veel beter overkomen. Wellicht een andere batch hoor, dat zou uiteraard kunnen.

Hierbij ook het "grote" pakket van de action. Vind er niet veel aan. Slechte fonteinen en daarbij kloppen de labels ook niet met de inhoud. Fire Fun, EU 8.95:

Ik heb een filmpje gemaakt van de silver fonteinen van 2.19 bij daglicht.

vond het aanbod verder niet heel tof, fop en schetsvuurwerk pakketje vond ik niet de moeite waard, fonteinen pakket gezien bij pyroteamdelft en stelt weinig voor. fakkeltjes had ik nog liggen.

Waar zijn de luchthuilers gebleven? Die had ik wel nog graag willen hebben. Iemand ze nog ergens gezien?

Back
Bovenaan