Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
haokan kennende gaat de shop een week a 2 weken dicht voor een hertelling en dan begint de sale. Dus dat wordt midden/eind juni denk ik. Zie de datum wel verschijnen. Ben benieuwd! Ieder geval een topactie!

sorry dreigen? ben je wel lekker?
moet je toch eens leren lezen.
als ze zeggen dat er een megasale komt is het toch niet zo moeilijk om een datum neer te zetten?
anders moet je niet over een megasale beginnen.
en ben al jaren klant bij ze en klanten geven feedback maar dat mag volgens jou niet.....

het is wel degelijk een passief agressieve post...Jo heeft aangegeven dat ergens in juni een megasale komt. Het is aan hem wanneer hij de datum bekend maakt. Het is niet zo dat de hele wereld zich aan moet passen aan wat jij wilt ;)

Er is in ieder geval genoeg animo voor de sale! Zit zelf ook regelmatig even te checken of er niet toevallig al kortingen zijn. Mooi toch dat we met zijn allen in juni zo aan het wachten zijn op nog grotere kortingen dan er al gegeven worden om het allemaal pas aan het einde van het jaar ervan te kunnen genieten :)

het is wel degelijk een passief agressieve post...Jo heeft aangegeven dat ergens in juni een megasale komt. Het is aan hem wanneer hij de datum bekend maakt. Het is niet zo dat de hele wereld zich aan moet passen aan wat jij wilt ;)

ze hoeven zich helemaal niet aan te passen aan mij...ik zeg alleen wat ik er van vind...
volgens mijn is dit een vrij land(nog wel).
als je dit al aggressief vind kunnen we beter allemaal ons mond houden..
dacht dat dit een forum was waar je je mening mag geven en die geef ik ook...maar he niks verkeerd zeggen over haokan hoor want dan dan valt de halve wereld over je heen.

ze hoeven zich helemaal niet aan te passen aan mij...ik zeg alleen wat ik er van vind...
volgens mijn is dit een vrij land(nog wel).
als je dit al aggressief vind kunnen we beter allemaal ons mond houden..
dacht dat dit een forum was waar je je mening mag geven en die geef ik ook...maar he niks verkeerd zeggen over haokan hoor want dan dan valt de halve wereld over je heen.

Zeker. Alleen vrijheid van meningsuiting geldt niet alleen voor jou. Als je een mening geeft kan iemand anders er op reageren. Hier laat ik het verder bij. Hopelijk voor je komt haokan snel met nieuws zodat jij weer wat mooi vuurwerk aan je collectie kunt toevoegen :biertje::thumbup:

Laten we het nu maar weer over Hoakan zelf hebben en rustig afwachten totdat er reactie komt vanuit hun.

Zeker. Alleen vrijheid van meningsuiting geldt niet alleen voor jou. Als je een mening geeft kan iemand anders er op reageren. Hier laat ik het verder bij. Hopelijk voor je komt haokan snel met nieuws zodat jij weer wat mooi vuurwerk aan je collectie kunt toevoegen :biertje::thumbup:

dat is ook zo hoor en ik zoek geen ruzie hier...ligt ook niet in mijn aard.
even goede vrienden en we gaan weer door met het dagelijkse leven:cool:

Mooie prijzen!! Was eigenlijk de bedoeling om nieuwe producten af te wachten, maar toch maar weer wat gekocht haha

Mooie prijzen!! Was eigenlijk de bedoeling om nieuwe producten af te wachten, maar toch maar weer wat gekocht haha

Dat heb ik ook al een keer of 3 tegen mezelf (en mijn vrouw) gezegd, maar toch ben ik ook weer voor de bijl gegaan. Hebberig word je van die aanbiedingen :bonk:

3x furius falcon
1x 6 elements
1x trackmania box
4x ministry of fire
1x event neon wave
2x familie surprise
1x outlander…

is weer helemaal top jo...maar nu kappen want ik loop leeg op deze manier:handsup:

Bijlagen

• IMG-20190605-WA0009_resized.jpg
    IMG-20190605-WA0009_resized.jpg
    101,9 KB · Weergaven: 0
Inderdaad wat een prijzen, had toch iets langer moeten wachten maar tegelijkertijd zijn er al voldoende zaken uitverkocht die ik wel wilde hebben. Altijd die afweging. Zou in totaal met deze prijzen minimaal 200 euro bespaard hebben :shocked: In ider geval paar mooie dingen kunnen scoren nog, zal later deze week wel mijn lijstje updaten.

Bedankt weer Jo, echt mooie prijzen hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan