Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wat extra mensen geregeldanders paste het niet.
Tot wanneer ongeveer blijven de prijzen zoals ze nu zijn? Aangezien juni er na vandaag op zit...
Tot wanneer ongeveer blijven de prijzen zoals ze nu zijn? Aangezien juni er na vandaag op zit...
Was paar minuten geleden nog gewoon beschikbaar (Pijnacker).Ai dat is jammer had graag de return of the Phoenix nog toegevoegd.
2 producten toegevoegd in de webshop
Voor Pijnacker en Oisterwijk zijn deze producten pas te bestellen vanaf 28 december 12.00 uur
Across the Nation van € 59,95 voor € 29,95
Ninja 3 Pijlen van € 29,95 voor € 14,95
WWW.HAOKANVUURWERK.NL
Ik zou die ‘Across the Nation’ graag willen bestellen, alleen haal ik mijn bestelling al op voordat die te bestellen is. Mag ik vragen waarom je die datum en tijd eraan gelinked hebt? Vind dat wel jammer namelijk.
Hoi Jo, beetje rare vraag misschien maar worden de boxen zonder kooi afgeleverd?![]()
Omdat de vuurwerkshow met de kermis in Oisterwijk is afgelast, zijn sommige producten weer wat op voorraad.
WWW.HAOKANVUURWERK.NL
Jo kun je de Unabomber ook in Roosendaal beschikbaar maken? Ik zal er 1 in mn mandje doen om het te reserveren.