Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Er zijn nog extra spullen toegevoegd uit de uitloop zoals
Ministry of Fire, The Flo Show, Merkur Cosmos, Return of the Phoenix, Black Cobra 120 (Cruel Traction), Final Fate, Cruel Cannon.

Voor Roosendaal zijn deze op elk tijdstip te bestellen omdat de opslag daar nog niet helemaal vol zit.
Voor Pijnacker en Oisterwijk kunnen deze producten alleen vanaf 12.00, 28 december besteld worden omdat de opslag helemaal vol zit en deze op de 28ste in de ochtend geleverd worden.
Er is een nieuwe functie in de shop gebouwd die voorkomt dat spullen gekocht kunnen worden voor dat ze geleverd zijn. Dus bv je hebt al een account en je afhaaltijdstip is voor 12 uur op de 28ste dan is het niet mogelijk om deze te bestellen. Woon je vlakbij en wil je een keer extra na de winkel komen dan zou je een apart account aan kunnen maken (let op dat mag het niet hetzelfde email adres zijn als je eerste account)en ze dan op een later tijdstip op komen halen.
Is misschien even een vreemde gedachte dat je deze spullen niet kunt toevoegen als je vroeg in de ochtend komt maar we kunnen natuurlijk niet iets verkopen wat nog niet binnen is.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

2 producten toegevoegd in de webshop
Voor Pijnacker en Oisterwijk zijn deze producten pas te bestellen vanaf 28 december 12.00 uur

Across the Nation van € 59,95 voor € 29,95

Ninja 3 Pijlen van € 29,95 voor € 14,95

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Ik zou die ‘Across the Nation’ graag willen bestellen, alleen haal ik mijn bestelling al op voordat die te bestellen is. Mag ik vragen waarom je die datum en tijd eraan gelinked hebt? Vind dat wel jammer namelijk.

2 producten toegevoegd in de webshop
Voor Pijnacker en Oisterwijk zijn deze producten pas te bestellen vanaf 28 december 12.00 uur

Across the Nation van € 59,95 voor € 29,95

Ninja 3 Pijlen van € 29,95 voor € 14,95

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Ik zou die ‘Across the Nation’ graag willen bestellen, alleen haal ik mijn bestelling al op voordat die te bestellen is. Mag ik vragen waarom je die datum en tijd eraan gelinked hebt? Vind dat wel jammer namelijk.

Heeft ermee te maken dag de opslag al vol zit, de producten zullen pas in de ochtend van 28 dec geleverd worden. Zie tevens post 367 van Jo

Bedankt!

Zie die cake helaas ook nergens anders te koop staan in freak acties.

Edit: laat maar, ik zie nu dat ik mijn 4 eerdere bestellingen in Roosendaal gedaan heb, en daar zijn ze wel al vanaf het eerste uur beschikbaar. Nu dus bestelling 5 bij deze shop in de maak!! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan