Blue Thunder

Twijfel is niet nodig. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je 1 niet genoeg gaat vinden. Maar, 10 ook niet ;)

Eentje meegenomen in de aanbieding voor €20 om te testen , vond het een goede salutecake mooie versnelling erin alleen vond ik persoonlijk de laatste 2 salvo's een beetje tegenvallen .
liever geen salvo's maar gewoon door laten lopen met dezelfde vulling als de rest van de cake .

Dit jaar rond de 12 stuks in de finale. Benieuwd wat de kartonprijs gaat zijn. 12 stuks los, kom ik op € 299,40.

Dit jaar rond de 12 stuks in de finale. Benieuwd wat de kartonprijs gaat zijn. 12 stuks los, kom ik op € 299,40.

Wow gaaf! Ik ga hem dit jaar ook voor het eerst halen. Lijkt me een prima knalcake voor een mooie prijs!

Bij een winkelier valt er vast wat te regelen als je 1 karton vraagt. Gewoon ff rondmailen

We zoeken altijd een cake bij de dealer waar we heen gaan, met knal en een hoop schoten. Dit jaar is ons oog gevallen op de Bleu Thunder! Ben benieuwd in combi met meerdere cake's in de finale.

Hebben hier de 2018 versie staan, twijfel een beetje gezien de wisselvalligheid van dr verschillende batches laatste jaren.

Uiteindelijk 1 afgestoken (2018 batch). Lekkere cake met prima burst en goede ti-boeketjes. Niks op aan te merken, precies zoals gehoopt en verwacht.

Hier 8x de Blue Thunder + 3x The force van Zena, wat een geweld was het in het echt.

Volgende opdracht is een goeie microfoon, want het geluid valt weg zo.

Blue Thunder te zien vanaf 01:20
Ik vond hem niet zo denderend, niet hard wel veel schoten! Happy thunder Q maakt natuurlijk meer indruk door de massa maar ook de Titanium Thunder van Evo deed het beter.

Back
Bovenaan