Skyline on Fire [Compound] Uitloop

als niet publiekelijke prijzen publiekelijk worden besproken komt daar snel een eind aan.

Want? Heb verder geen winkel genoemd of wel? Marchel van evo heeft ook aangegeven dat het geen probleem is als een winkel onder het evo prijsbeleid gaat zitten zolang er met die prijzen maar niet publiekelijk geadverteerd wordt.

Dus als je een winkel belt die graag een stukje klantenbinding doet en vraagt of ze nog iets kunnen doen met de prijs dan houd evo dat echt niet tegen

Hier ook in de straat gezien en nog even proberen te helpen met het doorlonten.
Prachtige bak vergis je daar niet in en enorm breed.
Echter liep deze na cake 3 niet door waardoor je al snel een anticlimax krijgt in de opbouw.
Voor de rest zeker van genoten!
Klein puntje is de afwerking van het doorlonten en de plank eronder en die moet bij dit soort bedragen toch wel on point zijn.

Ben benieuwd na je straatfilmpje de mijne had geen azuurblauwe parels en de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb ook niet.

Die hadden er volgens het productfimpje wel in moeten zitten, zie seconde 23 - 25, eerste filmpje openingspost! En die fluiters die niet op het productfilmpje te zien/horen zijn, maar wel in de straatfilmpjes... voegen niets toe aan deze bak. Verder wel echt een mega dikke bak!

Hoe kan het eigenlijk dat er wel 2" mines in een compound mogen maar geen 2" boeket terwijl die los wel weer mogen. Best krom eigenlijk. Verder een erg mooi ding. Zou van mij nog wel een tikkeltje sneller mogen om echt een prof feeling te krijgen :thumbup:

Afgelopen jaar deze box als finale stuk geschoten na 00:00, wat een geweld!

Een poging gedaan om te filmen maar door de grootte van de effecten maar weinig op beeld gekregen.

Helaas er wel achter gekomen dat onze oud en nieuw locatie niet helemaal geschikt is voor dit soort bazenboxen, dit dit jaar gaan we alleen nog voor I shape haha

Hij is heel sierlijk, maar hij mist toch een beetje tempo vind ik. Vorig jaar zelf in de straat gezien, maar koop hem niet nog een keer ben ik bang.

Afgelopen jaar deze box als finale stuk geschoten na 00:00, wat een geweld!

Een poging gedaan om te filmen maar door de grootte van de effecten maar weinig op beeld gekregen.

Helaas er wel achter gekomen dat onze oud en nieuw locatie niet helemaal geschikt is voor dit soort bazenboxen, dit dit jaar gaan we alleen nog voor I shape haha

zelfde probleem hier, als je hem in de lengte zet staan mensen er te dicht op. Bij I shape kunnen mensen makkelijker dieper de straat in lopen.

Na de reacties toch een hoge verwachting, maar op de demo kon ie mij niet interesseren. Begreep dat het zou gaan om een sample, diverse salvo's waren ook echt niet goed uitgevoerd. Ik hoop hem nog eens te zien als productie later dit jaar, want zo was het echt geen succes voor zo een hoog bedrag.

Back
Bovenaan