Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze was echt gruwelijk net op de demo. Mooie combinatie met red ghost en dat ‘zwem effect’. Ramde er flink op los ook. Eentje om in de gaten te houden wat mij betrefd![]()
Hoe kan je dat nou zeggen dat de effecten snel weg zijn terwijl op het filmpje duidelijk is dat de lucht constant gevuld is, zelfs als je maar op 1 kant van het scherm Let...
Hoeveel wind stond er gisteravond ?
Hoe kan je dat nou zeggen dat de effecten snel weg zijn terwijl op het filmpje duidelijk is dat de lucht constant gevuld is, zelfs als je maar op 1 kant van het scherm Let...
Ik ben er niet bij geweest, maar ik deel de mening van Torr.
Wat Rubro betreft kennen we onze pappenheimers inmiddels ook wel en daarbij rekening houdend dat dit zo niet in je straat zal staan sla ik alle noviteiten van Rubro over.
ik wacht dus eerst 31-12-2018 af, voordat ik een mogelijke nieuwkomer van Rubro ga begroeten op 31-12-2019.
Hoe ik dat kan zeggen? Nou heel eenvoudig, omdat het mijn mening is en ik blijf er nog steeds bij na het zien van meerdere filmpjes. Ook is het mijn ding niet helemaal, afgezien van het ghosteffect wat ik wel een mooi effect vind, maar ook best snel weg.
Ik vind het zeker een mooie bak maar na het debacle met die fantastische Red Maroon wacht ik eerst eens even af hoe deze nu werkelijk presteert in de straat.