Open Fire [Limited Silver Edition] [Uitloop]

hier bij filmpje van mij. soms wel effect maar heel weinig als op de productiefilmps echt jammer dit. hoop volgens jaar iets beter

Laatst bewerkt:
Aan de reacties te zien ben ik blij dat ik deze niet heb gekocht. Wel tot 2, 3 keer toe in het winkelwagentje gestopt (geldt ook voor Sky Streamers), maar uiteindelijk toch weer gelaten voor andere producten. Blij toe als ik het zo lees.

Ow wat erg als je deze beelden ziet!
Dit kan toch echt niet?

Zoals ook aangegeven door Smurf in het vragen aan Wolff 2019 topic, ben ik heel benieuwd, wat de reactie van Wolff hierop zal zijn.

Ik had deze ook en had er veel van verwacht, maar na het zien van de demo filmpjes was ik al teleurgesteld. Toch hopen dat hij beter zou presteren, maar het was behoorlijk zielig, alleen enkele kleuren waren mooi, maar het super effect waarom ik deze had besteld was ver te zoeken :frusty:

Productie filmpje beloofde veel, helaas bleek al op de demo filmpjes dat het anders was.
En in het echt tja het idee was leuk maar de uitwerking.. :bonk:

Was inderdaad een flauwe bak... vond die red widow ook tegenvallen!

Red widow was insane dik :bonk:

30 euro voor een waaier is aan de lage kant, en dan zo'n dikke bak, mines rails goede kleuren synchroon en nog eens ghost?!

OT: op de straatfilms ziet het er echt bijzonder zielig uit. Zeer jammer. Labels van silver edition vond ik dan wel weer heel dik.

Cakes zelf waren ook erg dik (groot), maar erg jammer dat dit vernieuwende effect zo is tegen gevallen op straat :cry: .

Apart ding.
Het 2de shot had een laf snippertje.
Voor de rest geen snipper meer gezien.
Voor de rest een leuke peony cake met felle kleurtjes, maar daar had ik em niet voor gekregen.
Was een cadeau van vuurwerk Breda, desondanks bedankt vuurwerk Breda!

Back
Bovenaan