Evo Bomber [Compound]

Mooi doosje hoor, lekker bont. Heel fijn tempo met goede effecten, vooral de kleuren zijn enorm helder! Voor de prijs waar die voorbijkwam in sommige freakacties heb je zeker waar voor je geld. Ik schoot hem als allerlaatste, net na de transbomber. Dat had ik beter wel andersom kunnen doen.

dit is echt een topboxje hoor. Goede prijs, goede effecten. Mooi tempo. Mooie kleuren. Compound dus geen gekloot met doorlussen. Prima, volgend jaar weer.

Rond minuut 7.30 ziet u de evo bomber twee z tegelijk

Rond minuut 7.30 ziet u de evo bomber twee z tegelijk

In minuut 7-8 ongeveer- niet te missen

Deze box was voor mij absoluut dé topper van de jaarwisseling. Man man man, wat presteerde deze goed! Voor de €75,- waar hij voor te krijgen was, echt spotgoedkoop. Deze zit er komend jaar absoluut weer bij, wat een heerlijke box! Zeer positieve reacties ook van de buren, iedereen vond 'm prachtig.

Hele fijne box vond ik het vannacht. Na dat ik hem op een demo had gezien, had ik wel vertrouwen in een goede afloop. En dat vertrouwen werd dubbel en dwars terug betaald. Mooie felle kleuren, fijne crackling en een lekker strak tempo. En per 2 was het natuurlijk dubbel feest. :D
Zal binnenkort eens de film uploaden hier.

Dit was echt een top ding! Heerlijk tempo en prachtige kleuren voor een zeer schappelijke prijs.
Komt er volgend jaar zeker weer!

Wat een klas bak dit. Ramt lekker door, heldere kleuren en tja voor €75 kun je hem zeker niet laten staan

Ben persoonlijk weg van evo vuurwerk, alleen geen dealer hier in de buurt. Buurman had de evo bomber en vond dit een heel mooi opgebouwde box. Maar de burst en grootte van effecten viel mij voor evo begrippen wat tegen. Had zelf de signature box van vwt. Deze was aanzienlijk harder en voller in de boeketten.

Kwa prijs was dit één van de goedkoopste cakeboxen met 100(+) schoten die ik had en daardoor waren mijn verwachtingen ook minder hoog dan bij de duurdere producten. Niets is minder waar gebleken want deze ramde er heerlijk rap door heen met mooie kleuren, prachtige effecten en een constante gevulde lucht. Blijkt maar weer dat goedkoop niet altijd minder hoeft te presteren. Samen met de Dragon Box 2 en Red Maroon (Vuurwerkmania) waren dit de 25mm toppers van 2018!

Heerlijke box hoor. Tempo is erg goed en de kleuren zijn een zeer leuke toevoeging. Prijs kwaliteit is perfect bij deze box.

Begrijp niet helemaal wat mensen bedoelen met kleine boeketten. Die willows vlogen werkelijk alle kanten op, buiten camera beeld nog.

Heeft iemand deze voor minder dan 75e gespot?

Begrijp niet helemaal wat mensen bedoelen met kleine boeketten. Die willows vlogen werkelijk alle kanten op, buiten camera beeld nog.

Heeft iemand deze voor minder dan 75e gespot?

Ik ook niet. De crackling kwam bijna tot op de grond hier

Iemand een idee wat de bruto gewichten van de verschillende evo boxen zijn? En afmetingen. Ben een mega show aan voorbereiden 31-12-2019. En heb deze info nodig voor de afstanden tussen de verschillende blokken enz enz....thnx!

Back
Bovenaan