[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
Vuurwerktotaal mag hem nog wel een keertje winnen hoor, ikke bakken weer. En Rubro een prima tweede plek wat mij betreft. De rest niet spectaculair genoeg, zelfs Evo en Pangu niet.

Dit jaar gekozen voor Evolution en Pangu.

Evolution omdat het de hoge verwachtingen in mijn ogen gewoon heeft waargemaakt. Elke bak presteerde dondersgoed, unieke effecten en vooral een enorm goede balans in de gebruikte effecten. Welkome toevoeging is het gebruik van veel kleur in een groot aantal boxen.

Pangu heb ik daarnaast gekozen omdat dit sinds ik mij kan heugen al enorm goed presteert. Merkbaar is dat de 2018 batches van een aantal boxen iets minder heftig zijn maar alsnog bovengemiddeld met als topper de garden party 1.

Ik heb op Rubro en vuurwerkmania gestemd. Cakeboxen als de four season's, de immortel gold en golden illusions vind ik persoonlijk geweldig. Heerlijke grote boeketten en harde burstknallen, daar wil ik er wel meer van hebben.

Voor mij Evolution Fireworks en Pangu Fireworks. Beide importeurs hebben een uitgebreide collectie cakes en cakeboxen. Gelukkig ook in deze omgeving steeds beter te verkrijgen. Doen in mijn eigen net weer wat anders dan veel andere importeurs. Kijk bijvoorbeeld naar de cakeboxen van Evo, bijna allemaal toppers. En afgelopen jaarwisseling bleek ook maar weer dat de producten nauwelijks afwijken van de sample video's. Evo en Pangu zijn volgens mij importeurs die bij veel liefhebbers bovenaan staan :)

Evolution Fireworks: Vele mooie nieuwe producten. De gehele Specials lijn maar ook losse cakes en de single shots zijn uitstekend.

Vulcan Europe: De compounds zijn erg indrukwekkend. Vulcan verdient daarom zeker mijn stem.

Pangu Fireworks: Geen nieuwe producten helaas. Desondanks is er genoeg keuze en zijn de producten niet meer weg te denken uit de top van het consumentenvuurwerk.

1. Evolution, Ongekende kwaliteit met al hun producten en what you see is what you get.
2. Rubro en Vuurwerkmania, ik heb alleen maar oude vertrouwde toppers van hun afgestoken en die doen het altijd goed.

prijs kwaliteit zit je altijd goed bij deze 3 importeurs en zijn ook allemaal goed verkrijgbaar.

Rubro had kwalitatief sterke boxen met leuke effectwisselingen. Voor mij dit had de winnaar.

Rubro,

Altijd voldoende beschikbaar, grootse uitwerkingen en ze blijven me verbazen!
als vervanger van een box de event mine shell gehad, wat een bak geweldig!
om cakes door te lonten bijv. zijn de cakes ook logisch in elkaar gezet, kunnen sommige importeurs nog wat van leren.

Nog nooit teleurgesteld door een box van rubro.

Voor mij is het Wolff geworden. Is bijna overal verkrijgbaar, veel keus in verschillende effecten, prijs-kwaliteit is goed, veel toppers in de selectie cakes tot 500 Gram m.i.
Alleen in de grotere boxen blijven ze ietsjes achter tegenover Rubro of VWtotaal en een Evo.
Maar de keuze had net zo goed op deze 3 zojuist genoemde kunnen vallen.

Pangu kort daarachter. China Red en Vulcan zijn ook goed bezig en het vernoemen waard.

Heb echt goede producten gehad van vuurwerktotaal. Als ze de kwaliteit zo vast weten te houden hebben ze er weer een vaste klant bij. De boxen zijn netjes afgewerkt, goede burst en mooie effecten en tempo. Met name die 100 shots blokken uit de volt lijn zijn geweldig goed. Was in het verleden teleurgesteld om de slechte 2016 versie van de gangsterbox maar moet wel even vermelden dat de 2017 versie weer stukken beter was.

Evolution heeft gewoon geweldige producten op de markt. Geldt ook voor Pangu maar Evolution heeft gewoon meer keuze en heeft veel meer nieuwe producten op de markt gebracht. De beste cakebox vindt ik de Snowstorm. Wat een bak is dat. Maar ook de dragonboxen, limited edition 1, acatenango, mega willows zijn gewoon ontzettend goed. Echt en top importeur.

Ook een vermelding voor Rubro. Heb dit jaar wederom goede producten gezien. Transbomber en de 4 seasons zijn gewoon erg goed. Ook de Starbeach 4000 was een geweldige 200 shots cakebox. Is dezelfde als de palmspring 4000.

In ieder geval Wolff vuurwerk omdat ze ook dit jaar weer met veel nieuwe items zijn gekomen. Lang niet alles is mijn smaak, de compounds en losse cakes vond ik dit jaar teveel een mengelmoes van effecten. Maar ze hebben ook dit jaar weer veel variatie met o.a. de familie lijn, de budget lijn en nieuwe boxen. Daarnaast waren veel van mijn persoonlijke toppers dit jaar weer van wolff zoals radical power, triple trouble en crank.

Vuurwerktotaal heeft gewoon een aantal hele goede losse 500 grammers zoals white red rebel en Capital en de Volt compounds vind ik bijna allemaal toppers. Dit jaar alleen weer een misser met de Hallucinator 2.0

Ik ga voor evolution fireworks, prachtige effecten die je nergens anders ziet. Dit jaar enorm vooruit gegaan, al waren ze natuurlijk altijd al het pareltje tussen de andere importeurs.

Wolff en evolution! Evolution voor de kwaliteit van de compounds.
Wolff voor de vaste kwaliteit, ook de nieuwe producten die ik van Wolff had waren erg goed.

Back
Bovenaan