[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Voor mij was grote verrassing en uitblinker de Something Different van Wolff, wat een rammer.
Geweldig dat Wolff een dergelijk product brengt. En dat voor maar 70 euro.

Met eervolle vermelding van Garden Party 1 mega boeketten en de Willows 2 Colorz wat een tempo en wat een kleuren.l!

1. Bunker Blaster van Evolution. Gratis gekregen bij mijn bestelling, maar wat een dikke bak was dit. Tempo top, nauwelijks vertragingen tussen de cakes. Dikke burst, grote boeketten. Heel vet! Als ik hem dit jaar weer kan krijgen dan bestel ik hem meteen!
2. Garden Party 1 van Pangu. Rustige box, grote boeketten en prima uitgewerkte effecten. Heerlijk tussen al die geweldsboxen.

Hier stonden verschillende boxen in de straat, maar prijs-kwaliteit technisch is de Dragon Box 3 van Evolution toch echt de beste. Geweldig dikke salvo's in cake 2 en 3, knetterharde salutes + peony in cake 4, een geweldige show!! Zeker een aanrader mocht je nog een mooie betaalbare box zoeken!!

Zowel de escape from hell van vuurwerkmania als de garden party 1 van pangu jesus wat een klappen kwamen van deze bakken af....

Ik ga voor de 4 seasons van Rubro en de Garden Party 1 van Pangu.

Eervolle vermelding voor de Limited edition 3 van Evo

Back
Bovenaan