[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Dan ga ik toch voor de mega pangu box 1.En als 2e de event 4 seasons, die verbaasde mij nog het meest. Blijft gewoon een goede bak, dikke boeketten harden klappen!

Op 1 de colorful city van pangu (2017 versie) en op 2 de transbomber van Rubro. The corolla van Evolution is ook echt een goede box alleen jammer van de vertraging tussen de verschillende cakes.

Evolution Fireworks - Winternight, krijgt mijn stem. Hebben heel veel boxen gehad, maar deze was onvergetelijk! De doos alleen al is mooi. Begint met machtig mooie tails, vervolgens prachtige effecten en kleuren.

Had zelf de crashbox, golden illusion en de Transbomber.
Dan voelt de Transbomber toch wel het meest compleet qua opbouw, tijdsduur en finale. Ik ben eigenlijk geen fan van veel crackling behalve tijdens finales. Maar met prijs/kwaliteit heeft de Transbomber mij met succes al 2x weten te verleiden. En geen spijt achteraf.

(Eens, voor meer geld zijn er mooiere cakeboxen.)

Oja en Tournament box krijgt mijn 2de stem. G e w e l d i g! Wat een monster box was dit, deze box heeft alles wat een box moet bezitten!

Alleen het geluid al van de start van deze topper, fantastisch.
De Mega Willows was in de straat met stip de cakebox van het jaar.
Het is te hopen dat Evolution meer van deze toppers op de markt weet te brengen.
Grote effecten, sierlijk uitgevoerd en met een mooie burstknal.

Pfffff hoe kan ik nou kieZen... allea was mooi. Maar zoals mijn buurman zei: die doosjes met blauwe teksten erop, die waren het mooist en meest onderscheidend ( best knap als je dat herkent na 32 boxen gezien te hebben)
Ik stem dan ook alleen op EVO! Maar wat is dat moeilijk om er maar twee te kiezen..
Het wordt: skyline on fire (het mooiste en compleetste stuk vuurwerk op de nl markt verkrijgbaar)
En dan toch de evo bomber. ( dragon box 3, mega willows, serenity en limited edition 3 noem ik wel even graag in het bijzonder, deze hadden het oook kunnen zijn.

TOP kwaliteit

1. Bunker Blaster 1 bak vol geweld.. heerlijke variatie zonder rare uitschieters, volle boeketten lekker tempo en een show opzich.

2. Evo Bomber vanaf het eerste filmpje al onder de indruk en heeft verwachtingen meer dan waar gemaakt. Per 2 geschoten en intens genoten.

Back
Bovenaan