[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Op basis van films en ervaringen van andere is dit mijn stem voor dit jaar :
1. Mega Willows - Evolution Fireworks
2. Dragon box 3 - Evolution Fireworks

Mega Willows van Evolution Fireworks, dikke compound waaier box!

Horn Whistlers van Pangu als het gaat om verrassingseffect, DAHM WAT GING DIE HARD!!! Me oren doen nog steeds pijn.

Dit jaar vele mooie cakeboxen voorbij zien komen maar voor mij zijn de beste twee:
1. De snowstorm van Evolution. Wat een geweldig grote boeketten komen hieruit.
2. De Spinnerz to Colorz van vuurwerktotaal. Geweldige burst en mooi tempo. De pauzes tussen de cakes storen mij niet.

Verder waren de volgende ook goed en het vermelden waard
- Acatenango Evolution Heel sierlijk
- Mega Willows Evolution. Top waaierbox
- 1.2 Titanium brocade to blue van VWT. Echt een goede box. Wat een geweld komt daaruit.
- Colorful City Pangu. Had batch 2017, zeer mooie box met een goed tempo.
- Red Maroon Giesha. Hoorde dat die tegen moest vallen. Nou echt niet. Mooie bak hoor.
-

Als ik moet kiezen uit me eigen collectie ga ik voor de Rubro event zero tolerence en de Ev0 winternight box.

Zero tolerence wat mij betreft een zwaar ondergewaardeerde box, lekker rustig tempo, prachtige tail waaier en mooie kleur blauw.

Winternight ging de concurrentie aan met de rambam 2.0 hier, maar kies toch voor de winternight. Net iets mooier, prachtige spinnerz tussendoor en ook mooie tails aan het begin

1) Mega Willows - Evolution

Wat. Een. Ding. Ik denk niet dat deze keuze heel veel uitleg nodig heeft. Brede, goed uitgewerkte effecten, harde burst en een lanceergeluid waar de NASA jaloers op zou zijn.

2) Event Tsunamibox - Rubro
Deze box stond al een tijdje op het lijstje en uiteindelijk toch gekozen dit jaar. Was een batch 2017 artikel dus heeft waarschijnlijk goed kunnen drogen en dat was te zien hoor. Goede burst met prachtige effecten en een heerlijk tempo. Zeker voor de prijs waar ik hem ook dit jaar weer voor zie staan een echte aanrader.

Back
Bovenaan