Pyroboy26
VWC lid
in tegen deel, ze zijn juist beter geworden.
Beter? dat kan bijna niet. maar als ik je film zo bekijk is de burst een stuk harder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
in tegen deel, ze zijn juist beter geworden.
Beter? dat kan bijna niet. maar als ik je film zo bekijk is de burst een stuk harder
Is maandag ook nog losse verkoop he dion!!![]()
Vanavond ook eentje de lucht in gejaagd gaan inderdaad lager dan voorheen wat ik op zich beter vind. Gaat toch om het effect en niet de hoogte. Ik hoor me vader elk jaar zeggen waarom gaan die pijlen nou allemaal zo hoogvanavond was de reactie zo dat zijn goeie!
Ik heb de 2017 versie. Hier zit ook geen 40 gram in. 25,6 om precies te zijn. Heb er helaas geen film van gemaakt.
Is dat inclusief de tail/stijglading? Dat wordt namelijk allemaal meegewogen. Maar je kan alsnog vertellen dat hier bij lange na geen 40 gram in zit, het boeket is veel te compact daarvoor.
Is dat inclusief de tail/stijglading? Dat wordt namelijk allemaal meegewogen. Maar je kan alsnog vertellen dat hier bij lange na geen 40 gram in zit, het boeket is veel te compact daarvoor.