[WINACTIE] 5x ruim € 400,- Vulcan vuurwerk in ruil voor films! - WINNAARS BEKEND

Daarom hoop ik ook dat de prijzen naar leden gaan die hier op het forum nu al een hele goede bijdrage leveren. En deze ook echt filmen.

+1, dat geldt voor mij zeker ook. Ik hoef die prijs heus niet perse te winnen (altijd welkom natuurlijk), maar zou het wel jammer vinden als dit naar een newbie gaat, die soms al 1 of 2 jaar lid is op dit forum en nu zijn of haar eerste bijdrage levert in dit draadje. Heeft voor mij niet de gunfactor. Doe dan maar een Raider, DS of zo nog 10 anderen die mij regelmatig met movies verblijden. Maar goed, zo werkt het spel natuurlijk niet. :)

Ik hoop ook dat er niet veel mensen zijn die voor al hun familieleden een account aangemaakt hebben om mee te doen aan deze prijsvraag. Maar misschien wordt daar door de mods naar gekeken middels IP adressen oid.

Het is al vaker gezegd, dit soort acties zijn mede bedoelt om nieuwe leden te krijgen. Dat lijkt gelukt en hopelijk blijven er een paar plakken die ons in de komende jaren nog gaan verrassen met hele mooie films of foto's. Natuurlijk gun je het iemand die al langer lid is, maar iedereen maakt gewoon evenveel kans. Wellicht voor volgend jaar 2 categorieën maken, 1 voor nieuwe leden en 1 voor leden die al langer lid zijn, al is het dan weer lastig te bepalen wat dan lang is...

Kortom, laten we gewoon blij zijn met dit soort acties!

En nog maar eens 5 leden een hele mooie dag geven! :D
Een fantastische mogelijkheid om 3 dikke boxen af te halen en te ervaren in de straat, wij kijken ontzettend uit naar de straatfilms!

Gefeliciteerd aan de volgende 5 leden, geloot via een random number-generator op Internet waarbij de uitkomst gelijk stond aan het postnummer in dit topic;

Pyro Is Art
mikosje
fenix96
chrissie81
thomaz

En nog maar eens 5 leden een hele mooie dag geven! :D
Een fantastische mogelijkheid om 3 dikke boxen af te halen en te ervaren in de straat, wij kijken ontzettend uit naar de straatfilms!

Gefeliciteerd aan de volgende 5 leden, geloot via een random number-generator op Internet waarbij de uitkomst gelijk stond aan het postnummer in dit topic;

Pyro Is Art
mikosje
fenix96
chrissie81
thomaz

WAUW dit had ik niet verwacht bedankt :D

Gefeliciteerd! Hele vette prijs zeg, benieuwd naar de filmpjes en ervaringen. Deze staan alle zeer hoog op het lijstje namelijk.

Back
Bovenaan