Ik was ook een van de gelukkigen die deze boxen hebben mogen reviewen. Nogmaals bedankt hiervoor VWC & Vulcan, was een prachtige prijs!
Overal kan ik deze boxen iedereen aanraden, het is bijna niet te geloven dat deze boxen 25mm zijn. Ook zijn deze compounds strak doorgelont zonder vervelende pauzes. Hier kunnen andere importeurs nog wat van leren..
Montreal
Dit was de eerste box die ik heb geschoten. Het tempo was perfect en de burst snoeihard met grote boeketten. Het is een echt rammer met een hele dikke finale. Hij viel op tussen de Berlin en de Oman omdat deze box geen crackling bevat.
Hierbij de film:
Berlin
Als tweede heb ik de Berlin geschoten, wat een geweld geeft deze box zeg!
Net als de andere twee boxen een erg harde burst en grote boeketten. De dubbele finale is echt heftig! Helaas had ik last van vonkoverslag waardoor cake 2 nog doorschoot terwijl de dubbele finale al voorbij was.
Deze box is trouwens ook erg goed geprijsd vergeleken met de Montreal en Oman.
Klein minpuntje vind ik de lonten. Deze zitten aan de zijkant waardoor je even goed moet zoeken.
De film:
Oman
Als laatste heb ik de Oman geschoten. Deze box is net wat rustiger vergeleken met de andere twee, waardoor je er wat langer van kan genieten. Qua effecten deed hij me een beetje denken aan de Berlin, alleen viel het mij op dat deze box grotere effecten had. Voornamelijk de crackling effecten zijn lekker ‘in your face’.