Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wow die helderheid, kleur, dikte en brandduur van die dahlia's zijn ongelooflijk!
Wel raar haperend schietritme.
Wat te denken van het grote verschil in boeket grootte? Ik vond hem gister niet echt goed presteren. Kijk vooral eens naar de blinker plofjes in de laatste cake.
Deze verder nog op demos geschoten afgelopen dagen?
Ben sowieso erg weinig Evolution op de verschillende demo's tegen gekomen. Dat was vorig jaar wel anders. Zou men naar aanleiding van enkele tegenvallende producten bewust de boel op een laag pitje gezet hebben tijdens deze demo periode? Zodat de consument op de ervaringen van vorig jaar of op basis van samples alsnog voor Evo kiest? Voorbarig wellicht, maar het valt wel op...
Ben sowieso erg weinig Evolution op de verschillende demo's tegen gekomen. Dat was vorig jaar wel anders. Zou men naar aanleiding van enkele tegenvallende producten bewust de boel op een laag pitje gezet hebben tijdens deze demo periode? Zodat de consument op de ervaringen van vorig jaar of op basis van samples alsnog voor Evo kiest? Voorbarig wellicht, maar het valt wel op...
Heb er geen compleet lijstje van maar o.a. de Snowstorm, Rambam 3.0 en Solar storm gaven deze demo periode allen een zwakkere indruk dan voorheen. Ploffers, kleine(re) boeketten en andere schietsnelheden, het is allemaal voorbij gekomen in de 2018 batches. Uiteraard geldt dat niet voor al het Evo spul, maar het is wel een teken aan de wand imo. Heb zelf in een te vroeg stadium ook weer enkele producten besteld, dus fingers crossed maar weerWelke producten vallen tegen dan? Ik heb er alle vertrouwen in.
Huh? Evo is juist heel veel geschoten vind ik.
nou ben het deels eens de nieuwe boxen zijn bar weining geschoten (mega willows , Acatenango ,Color Carnival , Skyline on Fire ) of helemaal niet .
en bij deze box blijft het toch de vraag was het de 2.0 of 3.0
heb er wel vertrouwen in dat het goed komt
Juist, precies dat. Ik heb dat vertrouwen in vuurwerk-importerend Nederland trouwens al lang en breed verloren. Te vaak teleurstellingen gehad met nieuwe batches, EVO is er koning in geworden jammer genoeg. Ik houd dan ook mijn hart vast voor de twee Snowstorms die hier de lucht in moeten gaan op de 31e. Hopelijk valt het mee, maar de radiostilte is op z'n minst verdacht te noemen.
de radio stilte had marcel begin dit jaat netjes uitgelegd . dus dit begrijp ik .
en welke batch snowstorm heb je of weet je dat niet