Rambam 3.0

Viel mij ook een beetje tegen boeketgrootte en burst was wisselvallig , soms kneiterhard maar ook idd plofjes .

Deze verder nog op demos geschoten afgelopen dagen?

Ben sowieso erg weinig Evolution op de verschillende demo's tegen gekomen. Dat was vorig jaar wel anders. Zou men naar aanleiding van enkele tegenvallende producten bewust de boel op een laag pitje gezet hebben tijdens deze demo periode? Zodat de consument op de ervaringen van vorig jaar of op basis van samples alsnog voor Evo kiest? Voorbarig wellicht, maar het valt wel op...

Ben sowieso erg weinig Evolution op de verschillende demo's tegen gekomen. Dat was vorig jaar wel anders. Zou men naar aanleiding van enkele tegenvallende producten bewust de boel op een laag pitje gezet hebben tijdens deze demo periode? Zodat de consument op de ervaringen van vorig jaar of op basis van samples alsnog voor Evo kiest? Voorbarig wellicht, maar het valt wel op...

Huh? Evo is juist heel veel geschoten vind ik.

Welke producten vallen tegen dan? Ik heb er alle vertrouwen in.

Welke producten vallen tegen dan? Ik heb er alle vertrouwen in.
Heb er geen compleet lijstje van maar o.a. de Snowstorm, Rambam 3.0 en Solar storm gaven deze demo periode allen een zwakkere indruk dan voorheen. Ploffers, kleine(re) boeketten en andere schietsnelheden, het is allemaal voorbij gekomen in de 2018 batches. Uiteraard geldt dat niet voor al het Evo spul, maar het is wel een teken aan de wand imo. Heb zelf in een te vroeg stadium ook weer enkele producten besteld, dus fingers crossed maar weer:shy:.

Huh? Evo is juist heel veel geschoten vind ik.

nou ben het deels eens de nieuwe boxen zijn bar weining geschoten (mega willows , Acatenango ,Color Carnival , Skyline on Fire ) of helemaal niet .
en bij deze box blijft het toch de vraag was het de 2.0 of 3.0
heb er wel vertrouwen in dat het goed komt

nou ben het deels eens de nieuwe boxen zijn bar weining geschoten (mega willows , Acatenango ,Color Carnival , Skyline on Fire ) of helemaal niet .
en bij deze box blijft het toch de vraag was het de 2.0 of 3.0
heb er wel vertrouwen in dat het goed komt

Juist, precies dat. Ik heb dat vertrouwen in vuurwerk-importerend Nederland trouwens al lang en breed verloren. Te vaak teleurstellingen gehad met nieuwe batches, EVO is er koning in geworden jammer genoeg. Ik houd dan ook mijn hart vast voor de twee Snowstorms die hier de lucht in moeten gaan op de 31e. Hopelijk valt het mee, maar de radiostilte is op z'n minst verdacht te noemen.

Juist, precies dat. Ik heb dat vertrouwen in vuurwerk-importerend Nederland trouwens al lang en breed verloren. Te vaak teleurstellingen gehad met nieuwe batches, EVO is er koning in geworden jammer genoeg. Ik houd dan ook mijn hart vast voor de twee Snowstorms die hier de lucht in moeten gaan op de 31e. Hopelijk valt het mee, maar de radiostilte is op z'n minst verdacht te noemen.

de radio stilte had marcel begin dit jaat netjes uitgelegd . dus dit begrijp ik .
en welke batch snowstorm heb je of weet je dat niet

de radio stilte had marcel begin dit jaat netjes uitgelegd . dus dit begrijp ik .
en welke batch snowstorm heb je of weet je dat niet

Ik was te laat voor de 2017, dus wordt de 2018 batch. Is al bevestigd. We gaan het zien mannen, hopelijk valt het mee.

Met radiostilte bedoelde ik overigens eerder de rol op de achtergrond van Evo tijdens deze demoperiode. Valt toch op vergeleken met de afgelopen jaren.

Ik hoop dat de 3.0 goed presteerd. Vind de effecten in deze box echt super. Baalde ook dat de 2.0 niet te krijgen was in de regio vorig jaar. Laten we hopen dat dit gewoon een topper is. Mocht iemand meer info hebben. Dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Echt grappig heb rambam 3.0 meegekregen. Maak kooi open zit rambam 2.0 doos in. Dwz 2.0 veranderd is met stift veranderd 3.0.....

Overigens is kooi wel licht aangeroest. Dus nat geweest...

Cakes hebben verder zelfde nummers als 2.0:
0rt30-100-1, 0rt30-100-2, 0rt30-100-3, en 0rt30-100-4

Heel apart. Lijkt 2.0 in omdoos waar 3.0 op staat toch?

Ben erg benieuwd...

Back
Bovenaan