Eccentric shots

Denk dat marchel(evo), wel heeft bewezen dat de productie altijd even goed of zelfs beter zijn dan de samples@

Hou toch op!
Een sample is een sample en die is gemaakt in China.
Door Chinezen.
Soms pakt dat goed uit. Soms niet.
Ook bij Evo niet, al doet men er daar alles aan om dit te voorkomen.

Hou toch op!
Een sample is een sample en die is gemaakt in China.
Door Chinezen.
Soms pakt dat goed uit. Soms niet.
Ook bij Evo niet, al doet men er daar alles aan om dit te voorkomen.

De productie is waarschijnlijk door exact dezelfde chinees gemaakt en zoals ik het heb ervaren wijkt dit toch meestal niet ver van de sample af:wink:

De productie is waarschijnlijk door exact dezelfde chinees gemaakt en zoals ik het heb ervaren wijkt dit toch meestal niet ver van de sample af:wink:

Dat klinkt al een stuk genuanceerder...
En ik weet heus wel dat Marchel er alles aan doet om de samples zo natuurgetrouw mogelijk naar Nederland te krijgen.
Maar mijn ervaring is helaas dat zelfs dat niet altijd voldoende is.
Zelfs bij Evolution niet.

Elke importeur gebruikt dikke samples op hun demo,s heren. Laat je niets wijs maken door praatjes en kijk gewoon is kritisch naar de films.

Ik vond ze mooie effecten hebben, dikke burst en mooi ronde vorm. Aan de andere kant had ik er mss wat teveel van verwacht door de lyrische reacties hier. Ze waren minder vol, "dik" dan ik me bij 40gr voorstel maar dst kan helemaal aan mijn afstomping liggen. Mooie effecten, dikke burst.

Dit zijn de showtails, niet de eccentric shots:wink:

Mijn fout, ze lijken best op elkaar! Aangepast :wink:

Bijzonder inderdaad dat er geen voetjes onder zitten. Ik ga er vanuit dat dit geen bewuste keuze is geweest, want dit kan tot gevaarlijke situaties leiden.

Dat is wel een zeer slechte zaak als er daadwerkelijk geen voetjes onder zitten, dat is vragen om problemen en ongelukken.

Tip voor de verkopers wanneer er geen voetjes onder zitten. Geef advies over hoe dit dan wel zo veilig mogelijk kan afsteken (desnoods kleine instructie erbij). Zonder voet is het eigenlijk onverantwoord....

De Cafferata mines en tails van Showtime waren ook altijd zonder voetje. Daar schrok iedereen ook van. Maar die dingen waren zó verzwaard met klei aan de onderkant, dat ze als een huis stonden. Nooit omgevallen bij mij.

Back
Bovenaan