Tournament Box 432'S

Video: The Passion fireworks

Zo zeg zeer netjes dit filmpje, ik ga ervan uit dat dit productie is?

Natuurlijk wel 100% goede weersomstandigheden gisteren.

Haalt me wel over deze bak te bestellen. Voor het eerst zo'n grote bak in huis, samen met nog 2 100 shots boxxen.

Ligt het aan mij of worden de boxen met het jaar groter? Wat een formaat zeg! Zie de buren al kijken, wanneer je met deze doos buiten komt! Die gaan volgens met het schaamrood op de kaken naar binnen met hun pakketje:D

Dat is al een paar jaar aan de gang. Ik als liefhebber weet dat ik betere producten kan krijgen maar Jan met de pet die op 29 December zich realiseert dat hij nog vuurwerk moet halen vind dit soort bakken geweldig. Lekker stoer doen: "ik heb de grootste" (de uitwerking is natuurlijk van minder belang). De importeurs weten dit en spelen hier handig op in.

Dat is al een paar jaar aan de gang. Ik als liefhebber weet dat ik betere producten kan krijgen maar Jan met de pet die op 29 December zich realiseert dat hij nog vuurwerk moet halen vind dit soort bakken geweldig. Lekker stoer doen: "ik heb de grootste" (de uitwerking is natuurlijk van minder belang). De importeurs weten dit en spelen hier handig op in.

Klopt heb je gelijk in. Alleen vind ik deze grote bak 1 van de weinigen die goede grote uitwerkingen heeft en geen zooitje is.
Zoals ik het op video kan zien.

Deze is prima inderdaad.Behoorlijk wat afwisseling in de effecten en zeker geen miskoop als je deze voor een mooie prijs kan aanschaffen.

Deze is prima inderdaad.Behoorlijk wat afwisseling in de effecten en zeker geen miskoop als je deze voor een mooie prijs kan aanschaffen.

239 waar ik hem wil halen. Heb hem al goedkoper gezien maar te ver rijden.

239 Redelijke prijs?

Dat klopt bij sommige winkels is die wel goedkoper te krijgen.Maar opzich 239 euro voor ruim 5,6 kilo kruit is nog wel een redelijke prijs.

239 waar ik hem wil halen. Heb hem al goedkoper gezien maar te ver rijden.

239 Redelijke prijs?

Afhankelijk van de totale bestelling. Bestel je deze stand alone is het zeker een mooie prijs. Ik kijk altijd naar de prijs van een enkel schot. 50 cent per schot is een beetje mijn richtlijn.

Ik heb deze zojuist voor het eerst in het echt gezien en ik had er niet veel van verwacht. Maar ik vond dit toch de vermakelijkste box van de demo. Veel leuker dan de boxen met shapes zelfs! Hij kwam na de collision thunder en deze kreeg applaus en de collision thunder niet.

Wat mij betreft is dit echt een hele dikke aanrader voor mensen die met 1 koop klaar willen zijn. Absoluut 00:00 waardig. Een showbox om met iedereen van te genieten dus.

Ik 3 november :yes:

Gisteren gezien in Rijnsburg! Afsteken ging niet helemaal naar behoren! Daarom in 2 delen! Volgens mij mis ik hierin ook nog de laatste salvocake!

Back
Bovenaan