Ja beste vwc'ers, Shell-Martijn leeft ook nog 

Bijzonder druk en chaotisch jaar achter de rug. Dit was dus pas mijn eerste demo van het jaar.
Zelfs in tegenstelling tot voorgaande jaren mijn eerste gevoel weer met vuurwerk 

Deze demo bij Nijhof heb ik al jaren overgeslagen dus toen ik daar aankwam had ik echt zoiets van waar worden we nu dan heen geleid? Verwachte het terrein van Nijhof zelf 

We waren er al op tijd en netjes ontvangen door de bekende mevrouw die ik nog kende van onze eerste demo bij Nijhof toen ze nog oliebollen rond bracht voor de kinderen 

Locatie is super dacht ik meteen.
Al snel werd het drukker en gingen de laser lampen en de muziek aan.
Ik dacht nog, als ze maar geen harde muziek aan zetten tijdens het schieten...
De demo was mooi, liep lekker door, mooie producten!
De finale was zeker netjes te noemen, had ik niet verwacht 

Enig minpunt, ik hou niet van muziek tijdens een demo. Ik snap dat het leuk is voor de dagjes mensen noem ik het maar. We stonden al over de helft van het veld om de muziek minder te horen.
Maar die vage DJ zette het steeds onregelmatig harder, niet om aan te horen.
Spreker was niet te verstaan waar wij stonden, dus achterin helemaal niet meer.
Volgende demo: muziek op een laag (achtergrond) volume en de spreker duidelijk hoorbaar.
En ik miste wel de verkoop van oliebollen 

Ik ging er eigenlijk onverwachts heen, had dus ook niet mijn camera mee. Toch besloten om eea te filmen met mijn mobiel. Deze moet ik nog beter instellen en zat ik lekker met mijn dikke vinger voor het linker audio kanaal 

Gewoon lekker kijken zeg ik