Colorful City

Twijfel tussen deze en de Garden party 1 die voor 5 euro meer te krijgen is en 50 shots extra heeft.

Voor die 5 euro verschil zou ik overduidelijk de Garden Party 1 kiezen. De Colorful City is echt een prachtige box, misschien wel de mooiste op de hele markt. Maar de Garden Party 1 is ook echt goed en met zoveel schoten meer en praktisch voor dezelfde prijs dan zou ik het wel geweten hebben.

Ik twijfel nog enigszins tussen deze en de Spinnerz 2 colorz. Kan die tweede voor een 10tje minder krijgen maar vind deze wel erg mooi zo op films. Wordt een lastige dit :p

Ik twijfel nog enigszins tussen deze en de Spinnerz 2 colorz. Kan die tweede voor een 10tje minder krijgen maar vind deze wel erg mooi zo op films. Wordt een lastige dit :p

Ik zag beide boxen toevallig gisteren op een compilatie. De Colorful city is een stuk mooier en gevulder! Ook zijn de boeketten groter.

Wat blijft dit een schitterende bak inderdaad. Blij dat ik er weer 2 heb weten te bemachtigen dit jaar!

Dit was in Pijnacker toch ook wel een van de hoogtepunten! Het is echt een van de beste boxen op de markt. Grote boeketten harde knallen en prachtige kleurencombinaties. Ik heb bijna spijt dat ik de spinnerz 2 colorz in plaats van deze heb gekocht!

Vorige week ook gezien op de demo van Vuurwerkshop7kamp. Werd me weer bevestigd wat voor dikke box dit is en dat de burst ook echt 1 van de hardste is van alle producten die daar werden geschoten in de finale.

Het was vanavond weer heerlijk genieten van deze topbox. Stak er met kop en schouders boven uit

Dikke bak vanavond in Pijnacker. Voor het eerst gezien in levende lijve. Concurrerende bak voor de Spinnerz to Colors waar in dit topic al over gediscussieerd wordt. Als je voor de kleuren kiest zou ik voor deze gaan, zijn iets feller voor mijn gevoel dan de Spinnerz. Allebei snoeiharde burst:yes:. Vind zelf de Spinnerz iets gaver ivm het alleen maar spinners hebben. Kleurtjes neem ik dan voor lief.

Wat een waanzinnige bak is dit toch. Hij viel mij vorig jaar al op, maar had hem nog nooit live mogen aanschouwen en nu dus wel : adembenemend !

Deze cakebox heeft mij vanavond in Pijnacker totaal overdonderd! Schitterende box! Zeer harde knallen, prachtig ronde boeketten die mooi gevuld zijn, hele heldere kleuren, en een zalig tempo. Ik was echt onder de indruk!

Back
Bovenaan