[Demo] Fuego Fireworks Aalsmeer 15 december 2018

goed lezen , staat niet in het bericht maar er staan er wel in de schietlijst die nog niet in nederland zijn als productie

Ik lees goed :) Ze schieten artikelen die ook zo verkocht worden, dus dat kan alleen maar productie zijn. Alles in het bericht doelt daar ook op, al kunnen ze ook op niet-opgepompte samples doelen, al is dat wat ver gezocht. Wordt duidelijk niet bedoeld in dit bericht. Dat het volgens sommigen het wel samples moeten zijn omdat bepaalde producten nog niet in NL zijn vind ik dan idd wel wat vreemd.

ook wij irriteren ons dat sommige leveranciers demo's opgepompte samples schieten. En dan vaak ook nog per 2 ook. Consumenten misleiding. Wij laten de consument echt zien wat ze kopen. Een artikel wat ook gewoon verkocht wordt, en 1 stuk, zoals de (normale, freaks uitgezonderd) klant dat ook doet.

Ik lees goed :) Ze schieten artikelen die ook zo verkocht worden, dus dat kan alleen maar productie zijn. Alles in het bericht doelt daar ook op, al kunnen ze ook op niet-opgepompte samples doelen, al is dat wat ver gezocht. Wordt duidelijk niet bedoeld in dit bericht. Dat het volgens sommigen het wel samples moeten zijn omdat bepaalde producten nog niet in NL zijn vind ik dan idd wel wat vreemd.

ook wij irriteren ons dat sommige leveranciers demo's opgepompte samples schieten. En dan vaak ook nog per 2 ook. Consumenten misleiding. Wij laten de consument echt zien wat ze kopen. Een artikel wat ook gewoon verkocht wordt, en 1 stuk, zoals de (normale, freaks uitgezonderd) klant dat ook doet.

Hoe kan het dan dat er productie geschoten word volgens jou terwijl de producten nog niet in Nederland zijn

Jij gelooft echt wat er vertelt wordt maar als je het echt wilt weten vraag niet de verkoper maar direct de importeur

Zo begrijp ik het ook dus er word gewoon productie geschoten anders staan ze knalhard te liegen en dat lijkt mij niet zoals hier in dit topic verkondigen... Zou echt zeer sneu zijn!

Maar dat gebeurd hier op het forum wel vaker dat is ook een reden dat we evolution niet veel meer horen hier

Waarschijnlijk schieten ze dus degene die nog op de boot zijn niet, dan liegt er niemand en is deze discussie niet nodig. Dat de lijst er dan minder mooi op wordt is weer een andere discussie :D

Maar dat gebeurd hier op het forum wel vaker dat is ook een reden dat we evolution niet veel meer horen hier

Ik ga hier verder niet op in maar dat Evo niet vaak hier meer verschijnt heeft niets met liegen te maken..Ga gewoon weer ontopic, zinloos dit!! Heb t liever over vw waarvoor ik hier op t forum ben!

Eccetric shots en the corolla en mega willows toch wel de toppers van de avond, alleen de vraag samples ja of nee

Ben benieuwd of iemand the Corolla op film heeft gezet. Idd wel apart dat deze gisteren bij Orthen een van de mindere was en vanavond een van de toppers.

Als hij de afgelopen dagen pas binnen is gekomen, kan het natuurlijk zijn dat deze Corolla de afgelopen 24 uur goed heeft staan drogen bij een kacheltje. We weten allemaal dat dat een wereld van verschil kan geven.

Jij blijft maar doorgaan he... t zit je niet lekker merk ik!!

klein beetje heb je gelijk . maar jammer dat er bij zijn die je niet geloven .
maar je heb gelijk het goed om vw en niet om een wel of niet verhaal .

was wel een goed verzorgde demo mag ook gezegt worden

volgens postvoordennis is het productie . daar kun je het mee doen
Niet volgens mij, maar volgens het bericht van Fuego Fireworks in dit topic.

Ik vond het een prima demo, al mochten de lichten van mij wel uit. Toppers waren voor mij de Snowstorm, the Corolla en Mega Willows. Ook vond ik de Epic Showdown wel wat hebben.

Ondanks de kou een prima demo :). Een aantal producten waar ik hoge verwachtingen bij had zijn mij tegengevallen, blij dat ik hierdoor me bestelling kan aanpassen. De toppers voor mij waren de Coco Blue en Air Benders van Evo. The Corolla was ook erg tof al heb ik deze gisteren ook bij Orthen gezien en daar was hij dat zeker niet..:rolleyes:

Iemand een idee welke box de Fuego Eventbox is? Lijkt mij Evolution. Een samenraapsel van verschillende losse Evo cakes? Of één box?

Back
Bovenaan