[Demo] Vuurwerk Orthen 14 december 2018

Ik persoonlijk vond de Carolla ook de minste, de burst bij de limited boxen en time rain box waren daar in tegen echt goed, ook prachtig uitgewerkt. Alleen de insane leek een nieuwe versie klopt dit, deze was nog mooier als de insane die ik ken.

Ik persoonlijk vond de Carolla ook de minste, de burst bij de limited boxen en time rain box waren daar in tegen echt goed, ook prachtig uitgewerkt. Alleen de insane leek een nieuwe versie klopt dit, deze was nog mooier als de insane die ik ken.

yep batch 2018

@smurf die nieuwe batch is prachtig, de eerste schoten zijn mooier uitgewerkt. En salutes waren weer als van ouds.

winter night en corolla viel mij echt tegen
toppers waren insane, limited 1, dragon box en time rain box
vooral time rain was erg goed waardoor winter night gewoon veel minder leek

@smurf die nieuwe batch is prachtig, de eerste schoten zijn mooier uitgewerkt. En salutes waren weer als van ouds.

dit is een ding waar marcel zich hard voor maakt perfectie . maar wat met vuurwerk ( chinezen ) niet altijd lukt . maar hij doe met evo zijn best om ons te laten genieten

Mij viel de Return of the Phoenix erg tegen, waren zeker 4-5 schoten waar er geen fluit bij kwam of alleen een tail...

Hopelijk een vochtprobleem anders gaat mijn finale dit jaar flink tegenvallen.

Open Fire inderdaad enorme tegenvaller. Mijn toppers van de avond waren de Gangster, klein maar toch echt wel indrukwekkend
Mount Lu, topper met enorme spreiding!
Alle limited edition boxen, met als de nr.1 de beste.
Time rain box. Geweldig!
Exclusive selectie 6,prachtig.

In de finale al die Snowstorms tegelijk, enorm gaaf. Ook nog onverwachts even met Pyromaniac1975 gesproken wat erg interessant en leuk was.

Al met al een topavond!

Vond angel dust en de kilo pack 2 ook niet verkeerd leuke demo. Maar als de winkel zijnde waar Evo is onstaan. En met de reputatie van Orthen. Had ik misschien stiekem iets meer gehoopt. En merkte dat meer freaks dit hebben. Maar misschien verwachte we iets teveel haha.

Back
Bovenaan