[Demo] Kuiper Koekange 14 december 2018

Dat was een zeer fraaie show op het eind.

Het was koud, maar perfect stook weer! Alles was helder en mooi te zien.

Ik vond de dominator van wolff er echt bovenuit steken qua burst en spreiding. ook de blue night fire van wolff was dik, heel erg wijde waaier maar wel snel weg voor 150 euro. De transbomber vond ik ook weer lekker. Alle fireworks for all producten waren goed maar hadden voor mij niet echt het wow gevoel.

Transbomber zoals altijd. Maar Wolff heeft mij verrast met de Dominator en de blue night Fire.

Vond de Open Fire ook een leuke nieuw komen, super cool effect.

Laatst bewerkt:
Hele mooie finale show !!! :applause:
De Dominator van Wolff was echt top. Grote boeketten en snoeiharde burst.
Tramsbomber was 1e keer dat ik die zag, wat een topper ! Die komt er zeker bij.
Ook de On the Beat van Pangu was hoed.
Wat betreft fireworks for all had ik hetzelfde kapiteinkonijn. Prima burst maar wat kleine boeketten. De thrillseeker was wel erg goed voor de aanbiedingsprijs (vanavond) van €149
Al met al weer een toffe avond !! Kuiper bedankt maar weer.

Maar Wolff heeft mij verrast met de Dominator en de blue night Fire.

Daarom heb ik het gevoel dat dit samples waren. Maar dat moet Johan maar even bevestigen. Toffe demo met hele mooie finale. Finale is reeds aan het renderen op mijn laptop.

Ik vond het een leuke avond. Ik vond fireworks4all tegenvallen. Ik werd er op den duur zelfs wat flauw van. Ik vond de burst wat slap, behalve bij de thrillseeker.
Verder Dominator en blue night fire waren echt top. En ik denk niet dat het samples zijn. Misschien waren het nu wel samples, maar ik denk wel dat je dit echt in de straat krijgt.
Je merkte gewoon dat de burst stukken beter waren bij pangu, evo en wolff. Ook transbomber viel me mee.
Winternight van evo sprong er qua burst en effect ook wel bovenuit vond ik in vergelijking met firework4all.
Finale wat natuurlijk wel weer erg mooi. Leuke muziek, mooie bommen. Dacht alleen soms wat gaten te zien. Maar kan ook bewust zijn geweest.

greetzzz

Daarom heb ik het gevoel dat dit samples waren. Maar dat moet Johan maar even bevestigen. Toffe demo met hele mooie finale. Finale is reeds aan het renderen op mijn laptop.

Dominator inderdaad wel. Blue Night Fire niet. Wat een topper was dat. Heerlijke opbouw met snoeiharde salutesop het einde.

Back
Bovenaan