Venom Box

Lekker hoor 20 stuks. Lijkt mij een heerlijke chaos met die 8x Return of the Phoenix erbij. Het filmpje met 12 stuks ziet erg al erg vet uit. Had het zelfde idee alleen dan maar 4x Venom Box en 4x Return of the Phoenix. Krijg nu wel de drang om er wat meer te bestellen.

Vind het een heerlijk crackling cake.
Grote effecten, lekkere burst. Staat zeker weer bij mij op de lijst.
Onderstaand mijn straatfilm van vorig jaar.

Verheug me erg op onze finale.
Wordt uiteraard gefilmd dit jaar een goede camera tot mijn beschiking die de hele avond gaat draaien
komen ook nog 6 china missile 200 bij voor de wat zachtere irri fluittoon onder de rotf.
Ben enkel nog in dubio over de knalcakes.
Mischien ergens 10 delicious thunder finale cakes opzoeken aangezien die weer verkrijgbaar schijnt te zijn in 2 versies.

Genieten wordt het zoiezo.

Hierbij de finale
Door tijdgebrek zijn het er 12 geworden met 3 return of the phoenix
Alle 3 de grote singleshot aan het einde van zena evo en vwm.
Ook de sirens salvo komt 4 x voorbij en delicious thunder x6

Helaas wat belabberde kwaliteit zou een camera tot mijn beschiking hebben maar dat ging last minute niet door helaas.
Dit jaar eens zelf een mooi cameratje kopen.

OT.
De venom box is echt heel dik.
Beste krakelcake op de markt.
Zeker in meervoud een dikke aanrader!

Prachtige bak!!
Heeft iemand deze al ergens in een freakactie voorbij zien komen?
Liefst omgeving Rotterdam?

Prachtige bak!!
Heeft iemand deze al ergens in een freakactie voorbij zien komen?
Liefst omgeving Rotterdam?

Ik denk dat je bij Haokan een goede kans gaat maken, die actie begint 7 februari als ik het goed heb.
Zij hebben namelijk veel Rubro en Mania producten.

De secret salute schiet 54 schoten in 45 sec. deze 20 in ongeveer 30 sec. Venom is 30 mm en schiet ook hoger, secret is 20 mm. De uitwerkingen van de venom vind ik persoonlijk mooier.

Als ik moest kiezen..
Voor mij heeft de secret salute qua 'crackling chaos' de voorkeur simpelweg omdat de prijs van de venom hoger ligt en minder schoten heeft.

Maar een combinatie van beide is natuurlijk stukken beter!

Tuurlijk het is een eenvoudig effect maar zo uitgevoerd toch mooi vind ik. Opvallend harde burst met grote spreiding.

Ooit ook eens gehad en toen al ontzettend genoten van de felle crackling, maar op bovenstaande film komt hij weer zó goed over dat het kriebelt om hem er weer bij te nemen. Fantastische cake door vooral de perfectie in de eenvoud.

Elk jaar zit hij meerdere malen in m'n winkelwagentje, bij diverse winkels, maar besteld heb ik hem nog nooit. Terwijl die ook nu weer op de straatfilmpjes er fantastisch uit ziet. Misschien komt het doordat ik niet zo een crackling liefhebber ben. Desondanks ga ik deze eens hoog op de wensenlijst zetten. :)

De secret salute schiet 54 schoten in 45 sec. deze 20 in ongeveer 30 sec. Venom is 30 mm en schiet ook hoger, secret is 20 mm. De uitwerkingen van de venom vind ik persoonlijk mooier.

Als ik moest kiezen..
Voor mij heeft de secret salute qua 'crackling chaos' de voorkeur simpelweg omdat de prijs van de venom hoger ligt en minder schoten heeft.

Maar een combinatie van beide is natuurlijk stukken beter!
Is de boeketgrootte van deze Venom ook niet stuk groter dan van SS? Burst zal niet veel schelen?

Back
Bovenaan