[AFGELAST!] De Rijswijkse/Zoetermeerse Vuurwerkhal - Zoetermeer 08-12-2018

Dat was in eerste instantie wel het plan maar Zoetermeer is afgelopen jaar veel beter bevallen als het Zuiderpark.

Grootste pluspunt aan Zoetermeer is dat daar gewoon ruim voldoende parkeerplaats is wat bij het Zuiderpark gewoon een drama is.

Ik denk dat wel al lang blij mogen zijn dat we nog ergens een demo kunnen en mogen schieten want ook dat word steeds lastiger.

Ja, dit jaar schieten we vuurwerk :wink:

Momenteel valt er niet heel veel te zeggen welke artikelen op tijd binnen zijn voor de demo.
Over een week of 2 kunnen we daar pas iets over zeggen.

Windkracht 4 en droog volgens buienradar. Wind net ff te veel, verder zijn de omstandigheden goed.

Ja, dit jaar schieten we vuurwerk :wink:

Momenteel valt er niet heel veel te zeggen welke artikelen op tijd binnen zijn voor de demo.
Over een week of 2 kunnen we daar pas iets over zeggen.

Ja, mijn favoriete demo komt er weer aan.
Op ze plat haags ri de 31e.

Vraagje, heb je de nieuwe evo boxen al binnen? En klein dingetje.... misschien is het mogelijk om wat verlichting te plaatsen op het grasveld.

Laatst bewerkt:
Staat nu W7 op buienradar. Ik heb er een hard hoofd in voor zaterdag. Hopelijk voor zondag betere
vooruitzichten ?

Was inderdaad behoorlijk koud ja vorig jaar, weet ook niet of mijn vriendin nog wel mee wil :rolleyes: Maar ik ben er zeker weer bij dit jaar!

En veel mensen die weigerden om iets verder te gaan staan...:p Demo werd zelfs even stilgelegd.

Is de schietlijst inmiddels al bekend?

Schietlijst wordt in de loop van de week wel bekend gemaakt, en qua weer wordt het even afwachten dat kunnen we pas vrijdagavond en zaterdagochtend beslissen, maar dat zal bram95 als hij weer eens op de koffie is bij frits wel op het forum vermelden of burning salvo

Ja, mijn favoriete demo komt er weer aan.
Op ze plat haags ri de 31e.

Vraagje, heb je de nieuwe evo boxen al binnen? En klein dingetje.... misschien is het mogelijk om wat verlichting te plaatsen op het grasveld.

De meeste Evo boxen zullen niet op tijd binnen zijn.

Back
Bovenaan